  • Data: 2004-08-29 10:07:54
    Temat: Re: Cisza nocna, remont i "cisza wspólnoty"
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29 sie o godzinie 11:53, na pl.soc.prawo, Goomich napisał(a):

    > Lepiej kiedy ten jeden pozbawia całą wspólnotę prawa do korzystania w
    > pełni ze swojej własności?

    W jaki sposób ich pozbawia ich prawa?
    W postaci wykonywanego remontu który robi się raz na kilka lat?
    A może tak np. pani kryska spod "3" gotując jakieś potrawy jadalne tak
    zasmradza korytarz i otoczenie a nasza pytająca jest na takie smrody
    uczulona - to może by tak wprowadzić do regulaminu azkaz/nakaz gotowania
    tych smrodków przez członków wspólnoty?

    No nie wiem skąd tyle wrogości dla osoby która zadała pytanie i która chce
    swoje dobro wyremontować a jej to ktoś obrzydza. Napisała że pracuje
    najdalej do 21....

    > Zapewniam cię, że wiertarka i młotek walące od świtu do nocy, nie mają
    > nic wspólnego ze współżyciem społecznym.

    Czytałeś pierwszy post?

    Ludzie, no przestańcie opowiadać że nigdy nie robiliście, nie robicie i nie
    będziecie remontować swoich mieszkań!!!
    To obłudne takie pieprzenie że pytająca zakłóca im spokój.

    Ja na jej miejscu pytającej pracowałbym do 22 - jak mają problem - niech
    kierują /"wspólnota"/ sprawę na drogę postępowania sądowego.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany