  • 1. Data: 2004-09-13 12:35:14
    Temat: Ciag dalszy: zwloka w oddaniu pieniedzy a odsetki
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Witam

    Pewnie juz niektoryz mnie pamietaja ;)
    Pisalem juz kilka razy, pokrotce przypomne swoj problem:

    W styczniu tego roku podpisalem umowe z biurem - agencja posrednictwa pracy
    za granica. Firma nie wywiazala sie z umowy, umowa na podstawie zapisow w
    niej zostala samoczynnie rozwiazana 15 lipca. Zwrot ok 90% pieniedzy
    dostalem 6 wrzesnia.
    Za Wasza rada naliczylem odsetki za te 53 dni zwloki (93,07zl) i zanioslem
    do biura wezwanie do zaplaty. Dalem termin 7 dni, ktore mijaja w srode.
    Niestety sadzac po reakcji dyrektora tego biura przy skladaniu tego pisemka
    raczej nie mam co liczyc na to ze oddadza te pieniadze dobrowolnie.

    I teraz pytanie - jak je odzyskac? Wiadomo w gre wchodz sad. Jak to zrobic?
    Zalezy mi na mozliwie jak najmniejszych kosztach, bez prawnikow itd.
    Przegladam grupe od jakiegos juz czasu, wiec orientuje sie juz mniejwiecej
    ze jest cos takiego jak tryb uproszczony? Ile to wogole kosztuje, jakie
    dokumenty i wnioski trzeba zlozyc?

    Druga sprawa, o ktora tez sie pytalem na grupie (odzyskanie oplaty
    organizacyjnej) - pismo do Ministerstwa w sprawie interpretacji ustawy
    wyslalem. Czekam na odpowiedz. Wiec narazie tej sprawy nie ruszam.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2004-09-13 20:23:33
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Pewnie juz niektoryz mnie pamietaja ;)
    > Pisalem juz kilka razy, pokrotce przypomne swoj problem:

    [ciach]

    Widac moj post z z godzi 14:35? Bo chyba news.gazeta.pl wtedy mialo jakies
    problemy/

    Pozdrawiam
    Rafal