  • 1. Data: 2004-09-13 13:08:18
    Temat: Wypowiedzenie umowy o abonament tv cyfrowa
    Od: "MruMru" <z...@b...op.pl>

    Zlozylam wypowiedzenie umowy Cyfrze+. Zadzwoniła kobieta i
    powiedziala, ze jeszcze przez trzy miesiace musze placic
    abonament.
    Czy Cyfra+ lub ktokolwiek inny (dowolny dostawca uslug) moze
    zmusic mnie do korzystania z uslug, ktorych nie chce przez
    okreslony i wymyslony czas? Nawet jesli jest to w regulaminie
    (choc w regulaminie Cyfry jest to dosc enigmatyczne)?
    --
    Pozdrawiam Mru

  • 2. Data: 2004-09-13 13:57:49
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o abonament tv cyfrowa
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    MruMru wrote:
    > Czy Cyfra+ lub ktokolwiek inny (dowolny dostawca uslug) moze
    > zmusic mnie do korzystania z uslug, ktorych nie chce przez
    > okreslony i wymyslony czas?

    tak
    Jeśli tak jest w regulaminie.

    KG

  • 3. Data: 2004-09-13 14:14:28
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik MruMru napisał:

> [...]
    > okreslony i wymyslony czas? Nawet jesli jest to w regulaminie
    > (choc w regulaminie Cyfry jest to dosc enigmatyczne)?

    NIE CYFRA !!!
    TY !
    Oświadczyłeś/Oświadczyłaś zawierając umowę, że zgadzasz się na jej
    warunki jak i na warunki sprecyzowane w dołączonym regulaminie.

    Mogłeś/Mogłaś się nie zgodzić ... I nie podpisać umowy.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 4. Data: 2004-09-13 14:25:09
    Od: "MruMru" <z...@b...op.pl>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > NIE CYFRA !!!
    > TY !

    Tak tak. Cyfra.

    > Oświadczyłeś/Oświadczyłaś zawierając umowę, że zgadzasz się na
    jej
    > warunki jak i na warunki sprecyzowane w dołączonym regulaminie.
    >
    > Mogłeś/Mogłaś się nie zgodzić ... I nie podpisać umowy.

    Umowe zawieralam z Wizja TV. Nie protestowalam kiedy nastapila
    zmiana, owszem.
    Pytanie dotyczylo tego, czy ktokolwiek moze mnie zmusic do
    korzystania z tego z czego nie chce. Co na to prawo konsumenckie?

    --
    Pozdrawiam Mru

  • 5. Data: 2004-09-13 14:31:30
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>

    Użytkownik "MruMru" <z...@b...op.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie dotyczylo tego, czy ktokolwiek moze mnie zmusic do
    > korzystania z tego z czego nie chce.

    Alez nikt Cię nie może zmuszać do korzystania. Możesz spokojnie włożyc
    telewizor do szafy - gwarantuję Ci, ze nikt z Cyfry+ nie będzie sprawdzał
    czy korzystasz czy nie. Natomiast respektować zapisy umowy musisz jesli się
    na takowe zgodziłas - reasumując - jesli tam jest 3 mczny okres
    wypowiedzenia to zaplac im za 3 mce oddaj dekoder czy co tam wynika z umowy
    i ciesz sie wolnością:-)

    HaNkA

  • 6. Data: 2004-09-13 15:22:34
    Od: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pytanie dotyczylo tego, czy ktokolwiek moze mnie zmusic do
    > korzystania z tego z czego nie chce. Co na to prawo konsumenckie?

    Skoro nie protestowałeś to się zgodziłeś na zmianę.
    Możesz najwyżej spróbować udać wariata, że żadnej korespondencji nie
    przyjmowałeś i nie wiesz, że wogóle się połączyli ale szczerze to wątpię, że
    to Ci się uda.

  • 7. Data: 2004-09-13 18:12:39
    Od: "Robert.Detzner" <m...@n...pl>

    Niestety istnieje cos takiego jak termin wypowiedzenia uowy. Z reguly jest
    on 3-miesieczny.

  • 8. Data: 2004-09-13 23:20:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Sep 2004, MruMru wrote:
    [...]
    >+ Czy Cyfra+ lub ktokolwiek inny (dowolny dostawca uslug) moze
    >+ zmusic mnie do korzystania z uslug, ktorych nie chce przez

    Moment.
    W umowie masz zapis że "codziennie będę oglądał najmniej przez
    2 godziny..." (to nie jest smieszne, zdaje się iż umowy
    o charakterze "promocyjnym" lub "badania opinii w zamian
    za..." tak się zawiera :)) czy "będę płacił raz na miesiąc
    kwotę wg cennika" ??

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2004-09-14 05:34:41
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

    Witam!
> [...]
    > okreslony i wymyslony czas? Nawet jesli jest to w regulaminie
    > (choc w regulaminie Cyfry jest to dosc enigmatyczne)?

    Tak jest w regulaminie, ale spóźniłeś się o kilka dni.
    1 wrzreśnia wszedł nowy regulamin i cennik i miałeś 2 tygodnie (jeśli się
    nie mylę)
    na niezgodzenie się na zmianę (listem poleconym) a wtedy rowiązanie umowy
    natychmiastowe.

    Adam