  • 1. Data: 2004-09-13 11:35:28
    Temat: help...straszna wspollokatorka +szkody
    Od: "maya" <n...@o...pl>

    Jestem w takiej sytuacji:
    mieszkam od 9dni na nowej stancji, na pietrze mieszka tez kilka osob. jedna z
    nich ma swoja pralke, gdzie waz do odplywu wody lezy sobie spokojnie w wannie
    bo odplywu brak, waz jest niezabezpieczony w zaden sposob ale wlascicielka
    pralki sadzi ze nie ma prawa wypasc...otoz obok stoi druga pralka taka zwykla
    frania...jej uzywalam(stoi obok weza)wlascicielka pralki w kilka dni po tym
    jak robilam pranie frania zalala wlascicieli domu (na dole).teraz zgania wine
    na mnie,ze niby wyciagnelam weza kapiac sie,bo waz mi przeszkadzal (biore
    tylko prysznic)albo przesunelam go frania.
    kto w takim przypadku jest odpowiedzialny za szkody i powinien pokryc straty?
    wlascicieka pralki czy osoba ktora niechcaco mogla naruszyc weza do odplywu
    wody ?
    prosze o pomoc,to bardzo pilne, i dziekuje z gory;(

  • 2. Data: 2004-09-13 12:25:30
    Temat: Re: help...straszna wspollokatorka +szkody
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "maya" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    odplywu
    > wody ?
    > prosze o pomoc,to bardzo pilne, i dziekuje z gory;(

    odpowiedzialnosc ponosi osoba ktora zrobila pranie i nie sprawdzila czy
    pralka ma zapewniony prawidlowy odplyw

  • 3. Data: 2004-09-13 12:32:15
    Od: "maya" <n...@o...pl>

    > odpowiedzialnosc ponosi osoba ktora zrobila pranie i nie sprawdzila czy
    > pralka ma zapewniony prawidlowy odplyw

    na pewno?
    bo zmierza jku temu zeby wlascicielka obciazyla mnie kosztami bo ta cktora
    prala sie wypiera i zgania wiine na mnie(tylko ja bylam oprocz niej i jej
    corki w domu na weekend)

  • 4. Data: 2004-09-13 12:46:41
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    > Użytkownik "maya" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    nie Twoja pralka, Ty niczego nie zrobiłaś i Ciebie NIC nie obchodzi - nie
    daj się!

  • 5. Data: 2004-09-13 12:47:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > na pewno?

    to nie ty robilas pranie, taki obowiazek ma osoba uzywajaca pralki, to tak
    jakby kierowca cofajac przywali w inny samochod i potem sie tlumaczyl ze on
    tego drugiego tam nie postawil, a jak swoj stawial to za jego samochodem nic
    nie stalo

    poza tym wine trzeba udowodnic :) na zadne obciazanie kosztami sie nie
    zgadzaj i nie daj sie tej cwaniarze wyslizgac