  • 51. Data: 2004-04-27 20:10:32
    Temat: Re: Chrzest..
    Od: "Nixe" <n...@i...peel>

    [edymon] pisze:

    > Taka sama jak to, ze wogóle bede miala dzieci.

    A co ma piernik do wiatraka? Potraktuj tę dyskusję akademicko.
    Załóżmy, że będziesz je miała. Masz zamiar je ochrzcić. Ale idąc tokiem
    myślenia z Twojego pierwszego postu powinnaś je ochrzcić i po katolicku i po
    prostestancku i po "zielonoświątkowsku" i tak dalej. Że nie wspomnę religii
    pozachrześcijańskich.
    Czy tak właśnie planujesz zrobić?

    --
    PozdrawiaM

  • 52. Data: 2004-04-27 20:47:39
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Sprawa się z lekka nerwowa
    > w tej materii zrobiła w Szkołach, bo zajęcia z etyki, to trochę farsa.

    E tam, ja np. nie chodziłem ani na religię ani na etykę i nikt się do
    niczego nie czepiał...

    > No
    > i w czasie rekolekcji obecność w kościele sprawdzają.

    A ja zawsze byłem nieobecny i nigdy nie miałem tego zaliczonego jako
    bumele - nie pamiętam tylko czy odbywało się to na podstawie świstka który
    raz tam kiedyś dostarczyłem że nie chodzę na religie, czy też jakis osobny
    swistek był na rekolekcje.

    pdr
    Olo

  • 53. Data: 2004-04-27 21:26:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > potakiego zeby zaden kretyn nie wmawial ze w polsce jest 95% (czy ile tam
    > podaja) katolikow, bo tak sie sklada ze podaja wlasnie liczbe ochrzczonych

    To ILE Ty masz tych dzieci, jeśli myślisz, że anulowanie ich chtu zmieni
    coś choćby o jeden punkt procentowy? ;-P

  • 54. Data: 2004-04-27 22:20:42
    Od: "Kafesita" <k...@a...net>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jedyne co mozesz teraz zrobic to "zrobic babci ochrzan" ...w sumie
    > to niezle swinstwo.

    Niom :-(

    >A po drugie, do chrztu musiala go przeciez zabrac z domu ?

    Z powodów rodzinnych dziecko mieszka u niej a ja "pod mostem"

    > Zostawiliscie dziecko pod jej opieka ?

    j.w.

    W sumie jesli wiedziala
    > ze sie nie zgadzacie, to niezly numer wam wyciela ...

    W kościach czułam zaraz po narodzinach małego i awanturze o właśnie ten
    temat, że potajemnie będzie chciała to zrobić i .... zrobiła :-((( Moja
    babcia też to chciała zrobić ale na szczęście nie miała ku temu okazji :-)

    Pozdr.
    Kafesita

  • 55. Data: 2004-04-27 22:21:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > E tam, ja np. nie chodziłem ani na religię ani na etykę i nikt się do
    > niczego nie czepiał...

    A co Ci wpisali na świadectwie. No bo z czegoś tam ocenę wpisują. Za moich
    czasów religia była poza szkoła, a rekolekcje po południu. Wbrew pozorom
    to wiele ułatwiało i upraszczało.

  • 56. Data: 2004-04-28 06:19:32
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > W ko?ciach czułam zaraz po narodzinach małego i awanturze o wła?nie ten
    > temat, że potajemnie będzie chciała to zrobić i .... zrobiła :-((( Moja
    > babcia też to chciała zrobić ale na szczę?cie nie miała ku temu okazji :-)

    Jak tez juz Robert napisal taki numer oznacza, ze nie mozna jej zaufac.
    Kto wie co nastepnym razem zrobi ...

  • 57. Data: 2004-04-28 06:22:28
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik Nixe napisał:
    [ciach]
> [...]
    > prostestancku i po "zielonoświątkowsku" i tak dalej. Że nie wspomnę religii

    Planuje po chrzescijansku, ale dorosle dziecko zrobi ze swoja wiarą to
    co bedzie chcialo.
    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

  • 58. Data: 2004-04-28 07:06:45
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/27/2004 9:19 PM, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z 286 to raczej mało pasuje. Jeśli już chcemy z kodeksu karnego strzelać,
    > to załóżmy najprędzej by mi art. 194 kk pasował. "Kto ogranicza człowieka
    > w przysługujących mu prawach ze względu na jego przynależność wyznaniową
    > albo bezwyznaniowość ...". Albo art. 211 kk w odniesieniu do uprowadzenia
    > dziecka w celu ochrzczenia. Ale to strasznie, strasznie naciągane i moim
    > zdaniem bez większych szans na powodzenia.

    Szanse powodzenia znikome, to fakt; Upierałbym się jednak np. przy 284 -
    babcia potraktowała pociechę nieco przedmiotowo - mój perwersyjny umysł
    podpowiada przywłaszczenie rzeczy powierzonej.
    Człowiek to nie rzecz, ale skoro jak rzeczą ktoś nim włada, to czemu nie
    ma beknąć jak zwykły kombinator?

    Pzdr: Catbert

  • 59. Data: 2004-04-28 07:16:20
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Robert 27 kwietnia 2004, 21:12:16, szrajbnął:
    > i w czasie rekolekcji obecność w kościele sprawdzają.

    A to jest akurat bzdura. Nie ma zadnego obowiazku, zalezy od dobrej badz zlej
    woli nauczyciela/opiekuna. Jak moja edukacja trwa juz 10 lat, w
    miedzyczasie bylem w 3 czy 4 szkolach i w tylu kosciolach mialem
    rekolekcje i nie sprawdzali obecnosci ani razu.
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 60. Data: 2004-04-28 07:33:35
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/27/2004 8:57 PM, szerszen wrote:

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > takie

    > zalosc i mizeria
    > alez jakie to katolickie :)

    Należy być zadowolonym, że babcia tradycjonalistka - gdyby była bardziej
    postepowa i chciała zapewnić dziecku kompatybilność z większa liczbą
    wyznań - poprzez np. obrzezanie - to tego akurat nijak nie dałoby się
    odkręcić.
    O ile wiem, to błony dziewicze zszywają - o rewitalizacji napletka
    dotychczas nie słyszałem.

    Pzdr: Catbert