    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Chciałbym zamknąć działalność ale to jest za drogie...
    Date: Tue, 19 Aug 2003 23:11:17 +0200

    Kłaniam się, dnia wto 19. sierpnia 2003 08:27 ktoś podpisujący się jako
    cobrajas napisał(a):

    > jak dla mnie :( W 2001 roku zawiesiłem sprzedaż komputerów i na stanie
    > zostało mi towaru na około 1000 zł podatku. Chcąc zaknąć całkowicie
    > działalność muszę do US wpłacić właśnie te 1.000 zł.

    Jakiego podatku? jak VAT to masz przesrane, bo oczywiście po 6 miesiącach od
    zaprzestania działalności miałeś go zwrócić. A jak dochodowego, to przecież
    możesz sprzedać ten towar za powiedzmy 100zł jako wybrakowany, przestarzały
    itp.

    > wrrr Wiadomo że mój
    > towar nie ma już tej wartości co w 2001 roku więc czy ja mogę coś z tym
    > pokombinować?

    Nie musisz kombinować. Nikt nie mówi, że musisz sprzedać za kwotę zakupu.
    Sprzedaj za obecną wartość rynkową sobie albo obcemu za symboliczne
    pieniądze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.