  • 1. Data: 2003-08-19 06:27:38
    Temat: Chciałbym zamknąć działalność ale to jest za drogie...
    Od: "cobrajas" <c...@p...onet.pl>

    jak dla mnie :( W 2001 roku zawiesiłem sprzedaż komputerów i na stanie zostało
    mi towaru na około 1000 zł podatku. Chcąc zaknąć całkowicie działalność muszę
    do US wpłacić właśnie te 1.000 zł. wrrr Wiadomo że mój towar nie ma już tej
    wartości co w 2001 roku więc czy ja mogę coś z tym pokombinować? Czy ja mogę
    zapłacić mniej US jakimś sposobem? Czy musiałbym pisać prośbe o umożenie części
    podatku?
    pozdro K.S.

  • 2. Data: 2003-08-19 21:11:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia wto 19. sierpnia 2003 08:27 ktoś podpisujący się jako
    cobrajas napisał(a):

    > jak dla mnie :( W 2001 roku zawiesiłem sprzedaż komputerów i na stanie
    > zostało mi towaru na około 1000 zł podatku. Chcąc zaknąć całkowicie
    > działalność muszę do US wpłacić właśnie te 1.000 zł.

    Jakiego podatku? jak VAT to masz przesrane, bo oczywiście po 6 miesiącach od
    zaprzestania działalności miałeś go zwrócić. A jak dochodowego, to przecież
    możesz sprzedać ten towar za powiedzmy 100zł jako wybrakowany, przestarzały
    itp.

    > wrrr Wiadomo że mój
    > towar nie ma już tej wartości co w 2001 roku więc czy ja mogę coś z tym
    > pokombinować?

    Nie musisz kombinować. Nikt nie mówi, że musisz sprzedać za kwotę zakupu.
    Sprzedaj za obecną wartość rynkową sobie albo obcemu za symboliczne
    pieniądze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 3. Data: 2003-08-20 06:38:26
    Od: "" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nie musisz kombinować. Nikt nie mówi, że musisz sprzedać za kwotę zakupu.
    > Sprzedaj za obecną wartość rynkową sobie albo obcemu za symboliczne

    oooooo :) o takie coś mi chodziło :) spoko fenkju :)