  • 1. Data: 2002-08-29 13:41:57
    Temat: Chciałbym pomagać ludziom w pisaniu podań !!!!!!!
    Od: p...@p...onet.pl

    Proszę o pomoc chciałbym pomagać ludziom w zwykłych sprawach dot. pisania
    podać (nie przepisywania) np. reklmacje, itp. Pamietajac o przymusie
    adwokackim dla niektorych itp. Czy możliwe jest zarejestrowanie takiej
    działalności ?

    ******************
    Dominik Spałek
    www.forum.wirma.pl
    i...@h...pl
    0-505 863 673
    ******************

  • 2. Data: 2002-08-30 13:03:52
    Temat: Re: Chciałbym pomagać ludziom w pisaniu podań !!!!!!!
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > podać (nie przepisywania) np. reklmacje, itp. Pamietajac o przymusie
    > adwokackim dla niektorych itp. Czy możliwe jest zarejestrowanie takiej
    Skoro sam nie potrafisz sobie pomóc, to w jaki sposób chcesz pomagać innym?
    Narażając ich na dodatkowe koszty?
    Odradzam.
    Rob

  • 3. Data: 2002-08-30 13:14:20
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    pisania
    > Skoro sam nie potrafisz sobie pomóc, to w jaki sposób chcesz pomagać
    innym?
    > Narażając ich na dodatkowe koszty?
    > Odradzam.

    Hehe - sposob jest niezly. Zalozyc dzialalnosc - jest problem - pościk na
    liste - ktoś podeśle gotowiec podanka i kaska leci :> - Najpierw musisz
    zainwestowac - skorzystaj z porady prawnika - ale bedzie ciezko, bo oni nie
    lubia konkurencji :)

    Im szybciej, tym lepiej... >>> http://link.interia.pl/f1642

  • 4. Data: 2002-08-30 14:50:11
    Temat: Odp: Chciałbym pomagać ludziom w pisaniu podań !!!!!!!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik rob <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3d6f6d9a$1...@n...vogel.pl...
    pisania

    taka pomoc kojarzy mi sie z bezinteresownością ...masz tu pole do popisu a i
    satysfakcja ogromna móc pomagać ...wierz mi :-)

    Sandra

  • 5. Data: 2002-08-31 12:55:33
    Od: "Misiu" <r...@N...gazeta.pl>

    Jasne, taka działalność jest zupłnie legalna i dozwolona w myśl zasady
    wolności gospodarczej. Jedyne, czego nie będziesz mógł robić to to, co
    przepisy wyraźnie zastrzegają dla posiadaczy tytułu zawodowego np. adwokata,
    radcy prawnego czy notariusza. Np. nie będziesz mógł być pełnomocnikiem czy
    obrońcą w sprawach sądowych itp. Ale cała reszta - pisanie podań w czyimś
    imieniu, doradztwo prawne, jak i co robić np. na rozprawie - to wszystko
    możesz robić! pozdr i życzę sukcesów. Swoją drogą swego czasu na słupach we
    Wrocławiu wisiały setki ogłoszeń od człowieka, który oferował właśnie pomoc
    prawną - pisanie podań itp. I na pewno nie był adwokatem - prawnicy mają
    zakaz reklamy. pozdr

  • 6. Data: 2002-09-01 19:19:11
    Od: p...@p...onet.pl

    Hmmm z tym zakazem reklam dla prawników to ciekawe - nie słyszałem

    Cóż dziękuję za miłe oraz sceptyczne wypowiedzi - co do bezinteresowności
    sądzę, że to oczywiste, jednak nie wątpię iż wynagrodzenie także będzie ważne a
    będzie nim doświadczenie bo na tym mi zależy.

    Cóż... zobaczymy....