  • 1. Data: 2002-08-29 12:59:11
    Temat: babka męża = powinowactwo ??
    Od: "JaroSz" <2...@w...pl>

    Umarła moja babka. Czy na jej pogrzeb należy się mojej żonie urlop
    okolicznościowy w związku ze śmiercią członka rodziny ? Zakładowy prawnik
    twierdzi, że nie, ponieważ relacja żona wnuka - babcia to powinowactwo.

    Proszę o poradę.

    Jarek

  • 2. Data: 2002-08-29 13:19:32
    Temat: Re: babka męża = powinowactwo ??
    Od: "qurtis" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaroSz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okolicznościowy w związku ze śmiercią członka rodziny ? Zakładowy prawnik
    > twierdzi, że nie, ponieważ relacja żona wnuka - babcia to powinowactwo.

    art 26 k.r.o. twoja babka to twoja rodziana i dla twojej zony jest
    powinowata urlop przysluguje tylko najblizszej rodzianie

  • 3. Data: 2002-08-29 14:33:11
    Od: "gocha" <g...@p...com>

    > art 26 k.r.o. twoja babka to twoja rodziana i dla twojej zony jest
    > powinowata urlop przysluguje tylko najblizszej rodzianie

    a u mnie w pracy pani kadrowa sama podpowiedziała mi, że należy mi się dzień
    urlopu okolicznościowego z powodu śmierci dziadka mojego męża

    pozdr
    Gocha

  • 4. Data: 2002-08-29 16:32:58
    Od: "JaroSz" <2...@w...pl>

    Czyli jeżeli umrze siostr l;ub brat mojej żony to ja jako powinowaty nie mam
    prawa do urlopu okolicznościowego ??