  • 1. Data: 2002-08-29 13:04:46
    Temat: jakie mam prawa...
    Od: "Bozena" <b...@i...pl>

    Od 5 maja 2000do 17wrzesnia 2002 jestem na wychowawczym , niedługo bedzie
    sie konczył urlop .Pracowałam na czas nieokreslony od 1995 roku teraz
    podobno takie słuchy do mnie dotarły ze chce mnie przyjac na pł etatu od
    14-18.00 a co z dzieckiem mąz pracuje do 17.00.ja tak nie chce cały etat
    podwyzka albo ma mnie zwolnic z odprawą, tego sie boje ze będzie inaczej.
    Zarabiałam u niej 600zł od 10.00 do18.00a na pół to 300zł a przedszkole ?mąz
    podjął nowa pracę i musi pracowac do 17.00 co z maluszkiem?
    Proszę bardzo co w moim przypadku jest najlepsze chciałabym byc przygotowana
    żeby mnie nie zaszokowała.
    jakie mam prawa i co powinnam wiedziec i zrobic

    Dziękuję za przeczytanie POZDRAWIAM
    Bożena