  • 1. Data: 2002-08-29 13:17:25
    Temat: Prokuratura Okręgowa odmówiła iiiiiii
    Od: "Piotr Zajączkowski" <z...@k...home.pl>

    ZAWIADOMIENIE

    Sekretariat Prokuratury Okregowej zawiadamia, ze Prokurator Okręgowy po
    zapoznaniu się z aktami sprawy o sygn.xxxxxxxxx nie przychylił sie do
    złożonego przez Pana zażalenia na postanowienie Prokuratora Rejonowego

    o odmowie wszczecia - dochodzenia
    w sprawie xxxxxx
    i zażalenie wraz z aktami sprawy skierował do Sądu Renowego.

    ---------------------

    Ja sprawy do sądu nie skierowałem w związku z tym kto poniesie ewentualne
    koszta sądowe?

    Jakie decyzje podjąć moze Sąd? Podtrzymać decyzje Prokuratora , a jeżeli
    uchylić to sprawa wraca do Prokuratury Rejonowej?

    Czy po takim Zawiadomieniu powiniemem dostać Uzasadnienie decyzji?

    Piotr

  • 2. Data: 2002-08-29 13:38:48
    Temat: Re: Prokuratura Okręgowa odmówiła iiiiiii
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Piotr Zajączkowski wrote:

    > Ja sprawy do sądu nie skierowałem w związku z tym kto poniesie ewentualne
    > koszta sądowe?

    oj na to nie odpowiem

    > Jakie decyzje podjąć moze Sąd? Podtrzymać decyzje Prokuratora

    tak

    > a jeżeli
    > uchylić to sprawa wraca do Prokuratury Rejonowej?

    tak jest,
    jeśli Prokuratura rejonowa ponownie odmówi wszczęcia dochodzenia, możesz
    zaskarżyć jej postanowienie, jeśli Okręgowa podtrzyma postanowienie
    rejonowej sprawa ponownie idzie do sądu, jesli ten uchyli postanowienie
    prokuratury
    możesz wystąpić do sadu z aktem oskarżenia.

    Prawda jakie to proste :) .

    marcin

    ps. mogłem coś pomylic w całym trybie więc proszę o ewentualną korektę.

    > Czy po takim Zawiadomieniu powiniemem dostać Uzasadnienie decyzji?

    na wniosek chyba tak

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 3. Data: 2002-08-29 15:24:04
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    .
    > Ja sprawy do sądu nie skierowałem w związku z tym kto poniesie ewentualne
    > koszta sądowe?
    zadnych kosztow ponosic nie bedziesz.
    pozdr
    ssj5