  • 1. Data: 2002-08-29 12:54:33
    Temat: Jakie mam prawa...
    Od: "Bozena" <b...@i...pl>

    od 5 maja 2000 do 17 wrzesnia 2002 jestem na wychowawczym teraz będzie się
    konczyło i nie wiem co szefowa moja ze mną zrobi.
    Pracowałam u niej od 10.00 do 18.00 wszytkie soboty.
    podobno ale to tylko głosy ze chce mnie przyjąc na pół etatu od 14.00 18.00
    (pomyslec przeciez ona tez ma dziecko :)
    płaciła mi 600zł. na ręke a zasiłku jest teraz chyba 430 tak tyle.
    Co mam robic co powinnam wiedziec jakie mam prawa co ona mi moze
    zaproponowac chciałabym byc przygotowana.

    Bardzo dziekuję za przeczytanie i pozdrawiam Bozena
    b...@p...fm