eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoChciałbym pociągnąć Orange za krawat. › Re: Chciałbym pociągnąć Orange za krawat.
  • X-Received: by 10.157.3.237 with SMTP id f100mr838273otf.6.1519828866934; Wed, 28 Feb
    2018 06:41:06 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.3.237 with SMTP id f100mr838273otf.6.1519828866934; Wed, 28 Feb
    2018 06:41:06 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!e10no142875itf.0!news-out.google.com!a2ni2099ite
    .0!nntp.google.com!e10no142874itf.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
    egroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 28 Feb 2018 06:41:06 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5a96b672$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <5a96b672$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Chciałbym pociągnąć Orange za krawat.
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 28 Feb 2018 14:41:07 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Body-CRC: 600117681
    X-Received-Bytes: 3337
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:769300
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 28 lutego 2018 15:02:31 UTC+1 użytkownik kapitalikk napisał:
    > Chciałbym pociągnąć Orance za krawat.
    > Przez jakiś okres padła mi prędkość internetu.
    > Zadzwoniłem na BOK i dowiedziałem się, po sprawdzeniu przez panią BOK,
    > że jest awaria sieci Orange i to jest przyczyną spadku prędkości.
    > Naprawa sieci nastąpi przynajmniej w dniu następnym.
    > Złożyłem reklamację na świadczone usługi.
    > Zapytałem się ponadto (co jest już moim zwyczajem o nazwisko i podałem
    > podczas rozmowy godzinę rozmowy, oni nagrywają więc i ja nagrywam)

    Znaczy pytasz konsultantów która jest godzina?
    Zegarka nie masz;)

    > Po pewnym czasie dostałem odpowiedź, że wszystko ze strony Orange jest i
    > było ok., więc nie ma podstaw do uznania reklamacji.
    > Zapytałem więc kto kłamie. BOK czy czy dział reklamacji, który twierdzi,
    > że sprawdzał linie i nic nie było.
    > Co sądzicie o takim sporze?
    > Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie.
    > Poprosiłem również w korespondencji o zachowanie w Orange pliku rozmowy
    > z pracownicą BOK dla celów dowodowych.

    Ale co chciałbyś uzyskać?
    Przez ile godzin "padła ci prędkość"?
    A dlaczego nie zakładasz ze jak rozmawiałeś z BOK to była awaria co potwierdzili a
    jak później składałeś reklamacje to awaria była już usunięta

    A tak w ogóle jest Twoim zwyczajem (oprócz nagrywania rozmów i pytania która godzina)
    czytanie regulaminu usługi?
    Poszukaj tam działu który ma tytuł bodajże "odpowiedzialność"
    Tam dość szczegółowo opisali jakie ew i za co mogą Tobie zapłacić kare umowna


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1