  • Data: 2018-02-28 15:41:06
    Temat: Re: Chciałbym pociągnąć Orange za krawat.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 28 lutego 2018 15:02:31 UTC+1 użytkownik kapitalikk napisał:
    > Chciałbym pociągnąć Orance za krawat.
    > Przez jakiś okres padła mi prędkość internetu.
    > Zadzwoniłem na BOK i dowiedziałem się, po sprawdzeniu przez panią BOK,
    > że jest awaria sieci Orange i to jest przyczyną spadku prędkości.
    > Naprawa sieci nastąpi przynajmniej w dniu następnym.
    > Złożyłem reklamację na świadczone usługi.
    > Zapytałem się ponadto (co jest już moim zwyczajem o nazwisko i podałem
    > podczas rozmowy godzinę rozmowy, oni nagrywają więc i ja nagrywam)

    Znaczy pytasz konsultantów która jest godzina?
    Zegarka nie masz;)

    > Po pewnym czasie dostałem odpowiedź, że wszystko ze strony Orange jest i
    > było ok., więc nie ma podstaw do uznania reklamacji.
    > Zapytałem więc kto kłamie. BOK czy czy dział reklamacji, który twierdzi,
    > że sprawdzał linie i nic nie było.
    > Co sądzicie o takim sporze?
    > Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie.
    > Poprosiłem również w korespondencji o zachowanie w Orange pliku rozmowy
    > z pracownicą BOK dla celów dowodowych.

    Ale co chciałbyś uzyskać?
    Przez ile godzin "padła ci prędkość"?
    A dlaczego nie zakładasz ze jak rozmawiałeś z BOK to była awaria co potwierdzili a
    jak później składałeś reklamacje to awaria była już usunięta

    A tak w ogóle jest Twoim zwyczajem (oprócz nagrywania rozmów i pytania która godzina)
    czytanie regulaminu usługi?
    Poszukaj tam działu który ma tytuł bodajże "odpowiedzialność"
    Tam dość szczegółowo opisali jakie ew i za co mogą Tobie zapłacić kare umowna