  • Data: 2018-02-28 15:02:28
    Temat: Chciałbym pociągnąć Orange za krawat.
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym pociągnąć Orance za krawat.
    Przez jakiś okres padła mi prędkość internetu.
    Zadzwoniłem na BOK i dowiedziałem się, po sprawdzeniu przez panią BOK,
    że jest awaria sieci Orange i to jest przyczyną spadku prędkości.
    Naprawa sieci nastąpi przynajmniej w dniu następnym.
    Złożyłem reklamację na świadczone usługi.
    Zapytałem się ponadto (co jest już moim zwyczajem o nazwisko i podałem
    podczas rozmowy godzinę rozmowy, oni nagrywają więc i ja nagrywam)
    Po pewnym czasie dostałem odpowiedź, że wszystko ze strony Orange jest i
    było ok., więc nie ma podstaw do uznania reklamacji.
    Zapytałem więc kto kłamie. BOK czy czy dział reklamacji, który twierdzi,
    że sprawdzał linie i nic nie było.
    Co sądzicie o takim sporze?
    Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie.
    Poprosiłem również w korespondencji o zachowanie w Orange pliku rozmowy
    z pracownicą BOK dla celów dowodowych.