  • 1. Data: 2008-03-10 17:36:38
    Temat: Chcą wyciąć drzewa!
    Od: "Anna Jaworska" <m...@c...pl>

    Dowiedziałam się że burmistrz mojego miasta chce wyciąć (ma jakieś tam
    zezwolenie) 60 drzew.Są to potężne olchy.Ma tam powstać pole biwakowe.Część
    mieszkańców jest temu przeciwna. Jak można mu w tym przeszkodzić?

  • 2. Data: 2008-03-10 20:08:17
    Temat: Re: Chcą wyciąć drzewa!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Anna Jaworska wrote:
    > Dowiedzia?am sie ?e burmistrz mojego miasta chce wyci?ae (ma jakie? tam
    > zezwolenie) 60 drzew.S? to pote?ne olchy.Ma tam powstaae pole biwakowe.Cze?ae
    > mieszkanców jest temu przeciwna. Jak mo?na mu w tym przeszkodziae?

    przypiąć się łancuchem do drzewa.

  • 3. Data: 2008-03-10 21:18:02
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    > przypiąć się łancuchem do drzewa.

    Eee tam.. to dla małolatów - dorosły obrońca olchy (IMO to nie prawdziwe
    drzewo a coś w rodzaju drzewnego chwasta) przybija się do drzewa gwoździami
    w świetle reflektorów z TVN24 ...

  • 4. Data: 2008-03-11 06:26:39
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Anna Jaworska wrote:
    > Dowiedziałam się że burmistrz mojego miasta chce wyciąć (ma jakieś tam
    > zezwolenie) 60 drzew.Są to potężne olchy.Ma tam powstać pole biwakowe.Część
    > mieszkańców jest temu przeciwna. Jak można mu w tym przeszkodzić?

    Tzw. ekoterrorysci czesto znaja sie na ustawach o ochronie przyrody
    lepiej niz lokalne wladze, wiec zapytaj jakiejs pozarzadowej organizacji
    ekologicznej. Znalazlem np. taka oto strone:
    http://www.zieloni.org.pl/articles.php?topic=75 gdzie na pierwszym
    miejscu widnieje "Wycinka drzew: Ponieważ wiele osób pisze do nas w
    sprawie problemów z wycinaniem drzew w miastach parę linków, które mogą
    pomóc". Moze pomoze ten odszylacz tez Tobie. Ewentualnie mozesz ich
    kontaktowac z pytaniem, czy w Twojej okolicy jest jakas organizacja
    zielona, ktora moze doradzic, jak postepowac, jak sprawdzic, czy lokalne
    wladze zrobily wszystko zgodnie z prawem itp.

    Ludek

  • 5. Data: 2008-03-12 07:21:00
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2008 22:18:02 +0100, chiroproktolog napisał(a):

    > olchy (IMO to nie prawdziwe drzewo a coś w rodzaju drzewnego chwasta)
    Twoje IMO dość oryginalnym jest, szczególnie gdy wiemy co to są olsy, jaką
    powierzchnię niegdyś zajmowały i co o nich np. w unijnej dyrektywie
    środowiskowej napisano.

    --
    pozdro
    poreba