  • 1. Data: 2008-03-10 15:51:53
    Temat: Ofiara wypadku drogowego a ubezpieczenie
    Od: b...@p...onet.pl

    Z czyjego ubezpieczenia dostanę odszkodowanie w przypadku stwierdzenia
    trwałego uszczerbku na zdrowiu, np. 5%-owego :
    1.z mojego zdrowotnego,
    2.z OC samochodowego sprawcy,
    3.z mojego NNW,
    4.z kilku źródeł równocześnie.
    J. z OC sprawcy, to jak to wygląda w praktyce.

  • 2. Data: 2008-03-10 17:14:18
    Temat: Re: Ofiara wypadku drogowego a ubezpieczenie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    b...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > 3.z mojego NNW,
    > 4.z kilku źródeł równocześnie.
    > J. z OC sprawcy, to jak to wygląda w praktyce.

    z kilku źródeł równocześnie jeżeli masz kilka ubezpieczeń.

  • 3. Data: 2008-04-10 16:28:57
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    > z kilku źródeł równocześnie jeżeli masz kilka ubezpieczeń.

    z oc sprawcy+z prywatnych nnw
    a w praktyce to wyglada tak ze jak jedna firma sie dowie ze masz polise u
    innej, a nie daj wiecej polis to jestes tak podejrzany, ze lekarze przyznaja
    minimalny uszczerbek

    z oc sprawcy to zglaszasz szkode osobowa tam gdzie sprawdza ma oc, i Cie
    wysylaja na komisje lekarska, lekarz ocenia uszczerbek, ktory jest podstawa
    do wyplaty zadoscuczynienia, ktory wyplacaja roznie wg swego widzimisie, od
    200 do 1000zl mniej wiecej za % uszczerbku. dla przykladu w pzu 5%
    uszczerbku mialem to z oc sprawcy wyplacili mi 2400zl zadoscuczynienia, po
    pismach i straszeniu sadem doplacili jeszcze drugie tyle

    Adas