  • Data: 2004-02-16 23:56:49
    Temat: Re: CYFRA+ - zwrot sprzetu i kary umowne
    Od: neco <h...@-...poprostu.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-02-16 22:25, Użytkownik szeryf napisał:

    > Mam pytanie co zrobic z nastepujaca sprawa -
    > w grudniu skonczyl mi sie abonament cyfra+
    > (karta z najtanszym pakietem bez tunera).

    Przerabiałem właśnie zwrot sprzętu i o ile dobrze
    pamiętam wyraźnie było napisane na "zaproszeniu" do
    zwrotu, że kartę też trzeba oddać. Więc szkoda
    czasu na opowiadania o regulaminie, bo po prostu nie
    przeczytałeś zaproszenia do zwrotu.

    Teraz to pozostaje Ci tylko brać ich na litość i logikę.
    Niestety moje doświadczenia z c+ mowią o takim burdelu, że..
    Ale próbuj - w końcu te 300 zł jest wymierzone w tych co
    nie oddają terminala..Twoje "wykroczenie" jest stosunkowo
    niewinne.
    Z drugiej strony - gdyby mi ktoś się tak podłożył jak Ty, i
    do tego był odchodzącym klientem to nie widziałbym powodu
    dla którego miałbym nie domagać się kary :-)

    Na Twoim miejscu - zapłaciłbym te 300 zł i rozpoczął ok. dwuletnią
    korespondencję nt jaki to biedny jesteś itp i jak bardzo prosisz o
    anulowanie tej kary, albo chociaz zmniejszenie do 3 zl..