  • 41. Data: 2011-05-20 09:32:00
    Temat: Re: CYFRA+ szantaż?
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 20 May 2011 11:14:39 +0200, qwerty napisał(a):

    > Nie wyczułeś ironii.

    Ależ to ty nie zrozumiałeś mojej riposty :)

    > Ale chcę dalej korzystać - tak jak autor wątku.

    Nie tak jak autor wątku.
    Autor wątku właśnie chce OGRANICZYĆ zakres usługi, przez co zmniejszyć
    koszty, by móc je regulować dostawcy.

    > Nie mogę zmienić taryfy, bo mam dług

    I właśnie w przypadku tego chorego zapisu, spirala długu będzie się
    nakręcać. Z jakim skutkiem? :)
    I każdy normalny dostawca mediów - woli mieć stałego abonenta mediów,
    płacącego - niż takiego który "na papierze jest TOP-Klient" który nie płaci
    i nie ma z czego zapłacić.
    Takie działanie to na szkodę ...własnej firmy jest przecież.

    > Przedstawiłem stereotyp.

    Pierniczysz czesiek.
    Nie dałeś żadnego PORÓWNYWALNEGO przykładu - przecież wytknąłem ci je i
    wskazałem rozwiązania. Ale nie poradzę już nic na to że tego nie rozumiesz.
    Poproś panią w przedszkolu jutro - może ci to wytłumaczy.

    > Dla twojej wiadomości: w ogóle nie piję (nawet na święta).

    Nie wiem jak można pić na święta.
    Zrozumiałbym że pije się "w święta", ale na.... heheh :)
    Chcesz o tym porozmawiać? :)

  • 42. Data: 2011-05-20 12:04:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 May 2011, Kamil wrote:

    > I teraz co, w sytuacji kiedy nasz abonent nie ma dochodów, chce zmniejszyć
    > narastanie długu poprzez likwidacji "opcji", to C+ mu to uniemożliwia?
    > Przecież to DEBILIZM!!!!!

    Już "januszek" napisał - ale może warto zaakcentować przyczynę:
    skoro klient ma i tak kłopoty, to może lepiej nie ryzykować,
    że długi z powodu "umowy podstawowej" i tak się pojawią,
    bez względu na "opcje".
    Jak decyduje się na "dług z opcjami", to widać ocenia że spłaci.
    Jak liczy na to, że bez opcji spłaci, to... trzeba by sprawdzić
    jaka jest średnia społeczna z liczenia ;)
    Lepiej niech więc wypowie całość.
    Dla dostawcy lepiej.

    > Karkołomna i zupełnie pozbawiona logiki teza.
    > W jaki sposób zabezpiecza się C+???
    > Że abonent nie będzie mógł zapłacić następnych rachunków

    Nie, że przestanie korzystać w ogóle, więc:
    - aktualny interes jest zabezpieczony z naddatkiem karą umowną
    - a nie pojawią się świadczenia, z których skorzystał lecz nie zapłacił.

    > Do abonenta:
    > - taki zapis jest....aspołeczny

    Głównie przy założeniu, że dostawę sygnału wizyjnego traktujemy
    tak jak dostawę wody, jako rzecz potrzebną do życia :D

    > Moim zdaniem - nie jest to zapis ani logiczny, ani zabezpieczający żadną ze
    > stron, a już na pewno abonenta.

    Oczywiście.
    Zabezpiecza dostawcę przed doprowadzeniem do sytuacji że dostarcza,
    dostarcza, a zapłaty nie widać.
    Dla abonenta niewątpliwie korzyści z tego nie ma.

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2011-05-20 12:47:29
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 20 May 2011 14:04:11 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Zabezpiecza dostawcę przed doprowadzeniem do sytuacji że dostarcza,
    > dostarcza, a zapłaty nie widać.

    Przecież jak korzystał, to zapłacić musi - tak?
    Teraz dostawca zabrania mu "przestać korzystać z opcji".
    Zabrania dopóki będzie miał zaległość.

  • 44. Data: 2011-05-20 12:51:04
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 20 May 2011 14:47:29 +0200, Kamil napisał(a):

    > Przecież jak korzystał, to zapłacić musi - tak?
    > Teraz dostawca zabrania mu "przestać korzystać z opcji".
    > Zabrania dopóki będzie miał zaległość.

    I to napędzi się błędne koło z którego nie sposób będzie się wyrwać.
    Nie może wypowiedzieć "opcji", bo ma zadłużenie, więc rachunki są wysokie,
    których ZNOWU i NADAL nie będzie mógł zapłacić abonent, więc nie będzie
    mógł zrezygnować z "opcji".... i tak dalej i tak dalej :)

    O ironio - więc zamiast mieć klienta który BĘDZIE płacił za tańszą usługę,
    nie chcą mieć w ogóle klienta :)
    Strzał w stopę.
    To faktycznie - wypowiedziałbym całą umowę i niech spi...ają na drzewo :)

  • 45. Data: 2011-05-21 19:01:47
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2011-05-18 15:04, Ariusz pisze:

    > Cyfra+ z pewnością ma "drogich" prawników więc o z pewnością jeżeli jest
    > to zgodne z prawem to jest tak sformułowane by się żaden sąd nie czepił.

    Drogich na pewno ... ale cienkich jak Bolki.

    Tomy M.

  • 46. Data: 2011-05-21 19:04:41
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2011-05-19 09:52, MZ pisze:
    > Subiektywnie masz rację, że praktyka nieładna. Obiektywnie zgodziłeś się
    > na takie rozwiązanie podpisując umowę. Umowa C+ jest skonstruowana przez
    > ich prawników i ma zabezpieczać głównie interesy C+. Ty się zgodziłeś
    > podpisując i masz niewielkie pole do manewru.

    Umowa Cyfra+ w Polsce Prawa jeszcze nie stanowi.

    Tomy M.

  • 47. Data: 2011-05-22 06:52:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-21 21:04, Tomy M. pisze:

    > Umowa Cyfra+ w Polsce Prawa jeszcze nie stanowi.

    Oczywiście, nawet wręcz przeciwnie - Prawo stanowi, że podpisanej umowy
    należy dotrzymać.

    --
    spp

  • 48. Data: 2011-05-22 10:48:17
    Od: mauser50 <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 14:39, MZ pisze:

    > Sprawdź co masz w regulaminie. Co do HBO to nie od dziś wiadomo, że
    > łatwiej włączyć (regularnie dzwonią naciągając na siłę na tę opcję) a z
    > wyłączeniem już jest problem.

    Najpierw powołaj się na par.15 aktualnego regulaminu Cyfry+ i zażądaj
    przesłania pisemnego stenogramu z rozmowy telefonicznej, w której
    odmówiono tobie jako abonentowi wyłączenia usługi HBO i jednocześnie
    złóż reklamację na taki sposób działania operatora infolinii. Powinno
    pomóc.

  • 49. Data: 2011-05-22 20:42:35
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2011-05-22 08:52, spp pisze:

    > Oczywiście, nawet wręcz przeciwnie - Prawo stanowi, że podpisanej umowy
    > należy dotrzymać.

    Umowę to ja z Tobą mogę podpisać jakąkolwiek.
    Na początek sprzedam Ci most Siekierkowski...

    Tomy M.

  • 50. Data: 2011-05-22 21:31:45
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-22 22:42, Tomy M. pisze:

    > Umowę to ja z Tobą mogę podpisać jakąkolwiek.

    Bzdura.

    --
    spp