    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CYFRA+ szantaż?
    Date: Fri, 20 May 2011 11:32:00 +0200

    Dnia Fri, 20 May 2011 11:14:39 +0200, qwerty napisał(a):

    > Nie wyczułeś ironii.

    Ależ to ty nie zrozumiałeś mojej riposty :)

    > Ale chcę dalej korzystać - tak jak autor wątku.

    Nie tak jak autor wątku.
    Autor wątku właśnie chce OGRANICZYĆ zakres usługi, przez co zmniejszyć
    koszty, by móc je regulować dostawcy.

    > Nie mogę zmienić taryfy, bo mam dług

    I właśnie w przypadku tego chorego zapisu, spirala długu będzie się
    nakręcać. Z jakim skutkiem? :)
    I każdy normalny dostawca mediów - woli mieć stałego abonenta mediów,
    płacącego - niż takiego który "na papierze jest TOP-Klient" który nie płaci
    i nie ma z czego zapłacić.
    Takie działanie to na szkodę ...własnej firmy jest przecież.

    > Przedstawiłem stereotyp.

    Pierniczysz czesiek.
    Nie dałeś żadnego PORÓWNYWALNEGO przykładu - przecież wytknąłem ci je i
    wskazałem rozwiązania. Ale nie poradzę już nic na to że tego nie rozumiesz.
    Poproś panią w przedszkolu jutro - może ci to wytłumaczy.

    > Dla twojej wiadomości: w ogóle nie piję (nawet na święta).

    Nie wiem jak można pić na święta.
    Zrozumiałbym że pije się "w święta", ale na.... heheh :)
    Chcesz o tym porozmawiać? :)