  • Data: 2018-10-15 15:31:02
    Temat: Re: CEPIK i płatny parking
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    .invalid.181015.invalid...
    Robert Tomasik w

    >"Opłata za udostępnienie jednostkowych danych lub informacji z CEP i
    >CEK
    >wynosi 30,40 zł."
    >Jeżeli "interes prawny" jest poniżej tej kwoty, to *chuj* a nie
    >interes...

    Przeciez i tak zaplaci pozwany...

    A w zasadzie to z czyjej winy ten postoj ?
    Bo moze szpital powinien zaplacic - np zabieg co powinien zajac 2 dni
    trwal 2 tygodnie :-)

    Swoja droga ochrona chodzi i notuje takie auta ?
    Parking chyba duzy, ale te komputery daja nowe mozliwosci .. czy bilet
    trzeba za szybą ?

    J.