  • 1. Data: 2018-10-14 16:19:25
    Temat: CEPIK i płatny parking
    Od: Mietek <M...@m...pl>

    Witam,

    Ostatnio przedłużył mi się postój auta na płatnym parkingu przy
    szpitalu w Gdyni. Na szybie znalazłem kartkę z informacją, że jeśli nie
    zapłacę to - w skrócie - i tak zostanę namierzony na podstawie danych z
    CEPIK-u itp/itd.

    No i tu jest moja wątpliwość - czy ,,to coś" (pewnie jakiś zarządca do
    obsługi parkingu wybrany przez szpital), co pobiera opłaty za parking
    może uzyskać o mnie informacje z tej bazy?

    Pozdrawiam,
    Mietek

  • 2. Data: 2018-10-14 19:52:55
    Temat: Re: CEPIK i płatny parking
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-10-18 o 16:19, Mietek pisze:

> [...]
    > obsługi parkingu wybrany przez szpital), co pobiera opłaty za parking
    > może uzyskać o mnie informacje z tej bazy?

    Może, jeśli wykaże interes prawny, a ten wykazać tu nie trudno.

  • 3. Data: 2018-10-15 15:11:43
    Od: <5...@9...151143.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Może, jeśli wykaże interes prawny, a ten wykazać tu nie trudno.

    "Opłata za udostępnienie jednostkowych danych lub informacji z CEP i CEK
    wynosi 30,40 zł."

    Jeżeli "interes prawny" jest poniżej tej kwoty, to *chuj* a nie interes...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2018-10-15 15:31:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    .invalid.181015.invalid...
    Robert Tomasik w

> [...]
    >CEK
    >wynosi 30,40 zł."
    >Jeżeli "interes prawny" jest poniżej tej kwoty, to *chuj* a nie

    Przeciez i tak zaplaci pozwany...

    A w zasadzie to z czyjej winy ten postoj ?
    Bo moze szpital powinien zaplacic - np zabieg co powinien zajac 2 dni
    trwal 2 tygodnie :-)

    Swoja droga ochrona chodzi i notuje takie auta ?
    Parking chyba duzy, ale te komputery daja nowe mozliwosci .. czy bilet
    trzeba za szybą ?

    J.

  • 5. Data: 2018-10-15 15:42:00
    Od: <4...@2...154200.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    .invalid.181015.invalid...
    > Robert Tomasik w

    > Przeciez i tak zaplaci pozwany...

    Pozwany o? Bo z CEPa to kierującego nie ustalą za wafla

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2018-10-15 15:44:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    > Robert Tomasik w

    >Pozwany o? Bo z CEPa to kierującego nie ustalą za wafla

    Ale to oplata za postoj pojazdu ...

    J.

  • 7. Data: 2018-10-15 15:53:20
    Od: <7...@1...155320.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    .invalid.181015.invalid...

    > Ale to oplata za postoj pojazdu ...

    Wpisany w CEPie od 3 lat garuje, i na przepustke nie wychodził od roku...

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2018-10-15 20:31:33
    Od: Mietek <M...@m...pl>

    W dniu 15.10.2018 o 15:11, (Tom N) pisze:
> [...]
    > wynosi 30,40 zł."
    >
    > Jeżeli "interes prawny" jest poniżej tej kwoty, to *chuj* a nie interes...

    A może zarządca ma podpisaną jakąś umowę CEPIK-iem? Sprawdziłem, przy
    tym szpitalu zarządcą jest coś takiego jak "Trójmiejska Grupa
    Parkingowa", cokolwiek by to nie było.

    A swoją drogą, gdyby zarządca/własciciel nie miał takiej możliwości, to
    przecież strciłby jakikolwiek sens płatnych parkingów i (nie)płacenia za
    postój tam.

    Pozdrawiam,
    Mietek

  • 9. Data: 2018-10-16 13:13:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    J.F. w <news:5bc499fc$0$494$65785112@news.neostrada.pl>:
    >Wpisany w CEPie od 3 lat garuje, i na przepustke nie wychodził od

    No to na rozprawe sie nie stawi, ale komornik nie bedzie mial problemu
    ze sciagnieciem naleznosci :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-10-16 13:34:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-16 o 13:13, J.F. pisze:

    > No to na rozprawe sie nie stawi, ale komornik nie bedzie mial problemu
    > ze sciagnieciem naleznosci :-)

    Ściągnie z dyrektora więzienia czy od rodziny oskarżonego?