  • 11. Data: 2014-04-29 01:00:55
    Temat: Re: Budynek prywatny a flaga na święto
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-04-29 00:53, Maciej Bebenek pisze:

    > Se pan zerknie w źródła, jak wygląda flaga Watykanu/papieska.
    > a. jest kwadratowa
    > b. paski są pionowe
    > c. jest herb
    > d. gdyby wisiała odwrócona o 90 stopni, to żółty jest na górze

    Nie chcę na siłę polimeryzować, bo nie czuję się na siłach, ale
    wg wiki pkt c nie musi być spełniony.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Flaga_Watykanu

    Zakładając, że owe szmatki to przejaw tęsknoty za latami
    1808-1870 (jeszcze raz podkreślam - to tylko wiki ;) )
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 12. Data: 2014-04-29 01:02:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    > Zakładając, że owe szmatki to przejaw tęsknoty za latami
    > 1808-1870 (jeszcze raz podkreślam - to tylko wiki ;) )

    I tu są w miarę "rozsądne" wyjaśnienia na te szmatki:

    https://flagspot.net/flags/va.html

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 13. Data: 2014-04-29 01:07:58
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

> [...]
    > b. paski są pionowe
    > c. jest herb
    > d. gdyby wisiała odwrócona o 90 stopni, to żółty jest na górze

    niech ci bedzie, w kazdym razie koscielna, rzymskokatolicka