  • 21. Data: 2005-12-30 19:42:18
    Temat: Re: Buacha cha cha cha !!!! No to mamy potwierdzone niewolnictwo !
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > A kolejne?

    A kolejnych już nie będzie ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 22. Data: 2005-12-30 20:32:40
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Arek napisał(a):

    > ubawiony
    > Arek

    Ale jaki to ma zwiazek z grupa?? I co Cie tak bawi??

    Jacek

  • 23. Data: 2005-12-30 21:05:11
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Alek wrote:

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A kolejne?

    Zobaczymy kto przezyje ta zaglade... Ale pewni ci co beda nosic jakies
    kije, albo palki...

    --
    _________________________________________r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 24. Data: 2005-12-30 21:27:04
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 30 Dec 2005 17:41:46 +0100, *Hikikomori San*
    <news:43B5634A.CDAC0F98@gazeta.pl> napisał(a):

    >PRzez roznych Dornow i inne kacze glowy.

    Tu jest fajny MP3 :-) Kaczyński i Mandaryna.

    --
    Kaja

  • 25. Data: 2005-12-30 21:32:01
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kaja wrote:

    > Tu jest fajny MP3 :-) Kaczyński i Mandaryna.

    Gdzie jest to "tu"? :>

  • 26. Data: 2005-12-30 22:05:01
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 30 Dec 2005 22:32:01 +0100, *Hikikomori San*
    <news:43B5A751.4BD735CA@gazeta.pl> napisał(a):

    > Gdzie jest to "tu"? :>

    Sorry, nie zauważyłam, że się nie wkleiło :-(

    http://mp3.wp.pl/p/informacje/njus/242955.html

    --
    Kaja

  • 27. Data: 2005-12-30 22:23:58
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Zobaczymy kto przezyje ta zaglade... Ale pewni ci co beda nosic jakies
    > kije, albo palki...

    Albo berety ;-)
    Beret wiecznie żywy!

    chester
    --
    http://rowerowy.szczecin.pl

  • 28. Data: 2005-12-30 22:41:13
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kaja wrote:

    > Sorry, nie zauważyłam, że się nie wkleiło :-(
    >
    > http://mp3.wp.pl/p/informacje/njus/242955.html

    Ssiem, zobaciem ;)

  • 29. Data: 2005-12-30 22:41:24
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    http://mp3.wp.pl/p/informacje/njus/242152.html

    :-)))

    --
    Kaja

  • 30. Data: 2005-12-31 00:30:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream wrote:

    > Zawsze istnieje opieka prywatna, gorsze jest natomiast co innego:
    > płacisz co miesiąc prawie 150 zł na opiekę zdrowotną, a i tak nie możesz

    Ja nie płacę :)