  • 31. Data: 2005-12-31 00:32:26
    Temat: Re: Buacha cha cha cha !!!! No to mamy potwierdzone niewolnictwo !
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

    > A piekarze za darmo powinni dawać chleb.

    Piekarze nie mogą, bo im się chory fiskus do tego przyp*.*dala. Za to
    mogą ten chleb komisyjnie niszczyć.

  • 32. Data: 2005-12-31 07:18:51
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl>

    chester napisał(a):

    > Albo berety ;-)
    > Beret wiecznie żywy!

    Za dwa wybory to my już będziemy moherowymi beretami :)

  • 33. Data: 2005-12-31 08:37:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:43b5d11d$1@news.home.net.pl...

    > Ja nie płacę :)

    No ale to jasne, że za niedorozwiniętego syna płacą rodzice;))

  • 34. Data: 2005-12-31 10:19:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie jest to "tu"? :>

    no tu :)

  • 35. Data: 2005-12-31 16:23:42
    Od: "Stefan" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dp3q06$gr9$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > za nie przyjecie pacjenta ktoremu moze cos powaznego grozic

    ło jesu ! Tak poważnie sądzisz? Oni nie podpisali pewngo rodzaju umowy o
    pracę. Czy sądzisz, że każdy lekarz który dojdzie do wniosku, że ma w d****
    dokładanie do interesu i będzie zarabiał kopaniem rowów powinien [po
    wygasnięciu umowy]pójść do pierdla ? To po pierwsze. A po drugie : Czy
    uważasz ,że lekarz który nie ma podpisanej umowy z NFZ może w imieniu NFZ
    działać ? To byłoby według mnie naruszenie prawa. Taki lekarz złamie prawo i
    według mnie powinno się go wsadzić do pierdla. A to że kaczki inaczej to
    widzą to mnie nie dziwi. One wierzą w opatrzność Bożą , a nie w solidne
    podstawy prawne i medyczne.
    A tak na marginesie. Dorn straszy sądem i wojskiem. To żenada. Może jeszcze
    diabłem i rozstrzelaniem ? Bo dlaczego by nie- jak wygadywać bzdety [bez
    podstaw prawnych i umocowania prawnego] to z grubej rury.
    Robol

  • 36. Data: 2005-12-31 23:56:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ło jesu ! Tak poważnie sądzisz?

    nie ja sadze tylko oni powiedzieli. W sumie zgadzam sie z sammym faktem ze
    musza przyjac powaznie chorego o wkoncu skladali przysiege, ale tez dobry
    jest pomysl ten ktory Johsnon usunal z serwera (dostepny z pod google)

  • 37. Data: 2006-01-02 14:10:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > "Ludwik Dorn zagroził, że - w razie przedłużania się konfliktu -
    > nieposłuszni lekarze mogą trafić do wojska. "

    I bardzo dobrze. Wybrali zawód lekarza i mają służyć ludziom (służba
    zdrowia), a nie tylko obdzierać ich z kasy ! Jak się nie chce pracować to w
    kamasze. Popieram. Poza tym ci, którzy chcą wyjechać do roboty za granicę
    powinni najpierw zapłacić za studia. Kasa szła z budżetu czyli są to nasze
    pieniądze i jak chce się leczyć za lepsze wynagrodzenie to najpierw
    pieniądze trzeba nam zwrócić !

    neelix

  • 38. Data: 2006-01-02 17:39:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik neelix napisał:
    > I bardzo dobrze. Wybrali zawód lekarza i mają służyć ludziom (służba
    > zdrowia), a nie tylko obdzierać ich z kasy ! Jak się nie chce pracować to w
    > kamasze. Popieram.

    Chciałbyś się leczyć u lekarza, który udaje, że pracuje bo go do tego
    zmuszają ?

> [...]
    > powinni najpierw zapłacić za studia. Kasa szła z budżetu czyli są to nasze
    > pieniądze i jak chce się leczyć za lepsze wynagrodzenie to najpierw

    Z tym się zgodzę. Studia nie powinny być bezpłatne,lecz kredytowane.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 39. Data: 2006-01-02 18:20:44
    Od: "Jerzy" <z...@w...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powinni najpierw zapłacić za studia. Kasa szła z budżetu czyli są to nasze
    > pieniądze i jak chce się leczyć za lepsze wynagrodzenie to najpierw

    Służbę zdrowia to wymyślili za komuny tak jak parę innych służb.
    To taki sam zawód jak każdy inny.
    To tylko Twoje wyobrażenie o medykach jest wypaczone.
    No i oczywiście niewiedza dotycząca na co idzie ta kasa o którą walczą.
    Wbrew temu
    co pewnie myślisz Ty i większość społeczeństwa nie tylko na ich pensje.
    Z tego pokryć muszą wszystkie koszty swojej działalności łącznie z kosztami
    większości Twoich badań diagnostycznych.
    Zastanów się lepiej gdzie reszta Twojej kasy skoro na opiekę podstawową
    z Twojej składki fundusz zdrowia chce wydać tylko 5 zł miesięcznie.

    Jerzy Stanisław

  • 40. Data: 2006-01-02 18:33:31
    Od: Dredd<...@...pl>

    >Jak się nie chce pracować to w
    > kamasze.

    Ciekawe perspektywy roztacza przed nami Pan Dorn... :D

    Proponuję stworzyć w MSWiA specjalny departament od tropienia i podsyłania
    MONowi takich których nalęży wziąć w kamasze.

    Piaskarki nie wyjechały na zaśnieżone drogi? Drogowcy w kamasze!
    Benzyniarze podnieśli ceny benzyny? W kamasze!
    Zawadza Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji? Członków Rady w kamasze!
    Posłowie opozycji nie głosują po myśli rządu? Całe kluby w kamasze!

    (a potem do Iraku, Afganistanu, Libanu, Bośni itp., żeby nie siali w kraju fermentu)

    Jest tylko problem co zrobić, jak ktoś z armii nie podoba się Dornowi...
    Taki już jest w kamaszach. Co z takimi?
    :)
    ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info