  • 1. Data: 2005-12-30 15:02:53
    Temat: prawo do lokalu kwater.?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam , czy istnieje jakakolwiek szansa prawna ze po smierci ciotki bede
    mial prawo mieszkac w jej mieszkaniu kwaterunkowym, z ktorego jest juz
    wymeldowana i zameldowana w domu opieki spolecznej na stale, a istnieje
    umowa mniedzy mna a nia ze sie nia opiekuje( w domu opieki tez) i ze pod jej
    nieobecnosc opiekuje sie tez mieszkaniem, placac za nie itp.
    Prosze o pomoc, bardzo pilene!

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2006-01-01 21:01:49
    Temat: Re: prawo do lokalu kwater.?
    Od: właściciel<m...@o...pl>

    Nie ma. Mieszkanie musi być własnościowe, nawet zameldowanie Ci nic nie da.
    Kwaterunek je zabierze. Miałem taki przypadek w rodzinie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-01-02 01:31:12
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Oki , wiec wyjasnij mi cos:
    Mieszkam tu od 1988 roku, ciotka przebywa w domu opieki juz 3 lata, zostala
    tam zameldowana na stale a stad wymeldowana.
    Ja jestem zameldowany od 1988 roku.
    Bylem u naczelnika lokalowego, powiedzial mi ze abym mogl sie starac o to
    mieszkanie to ciotka musi najpierw z niego zrezygnowac( mimo to ze jest
    wymeldowana na stale) bo ma prawo do tego lokalu, natomiast jak ciotka
    chciala wykupic je na wlasnosc to juz taka mozliwosc nie istnieje bo nie
    jest tu zameldowana.
    wiec powiedz mi jak to jest ze ja tu mieszkam skoro jesttem tylko
    zameldowany a ciotka teoretycznie nie ma prawa do lokalu zeby go wyluic bo
    juz nie jest tu zameldowana.
    Chociaz naczelnik mowi ze ma prawo nadal do tego lokalu.
    Gdzie tu sens?

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2006-01-02 01:35:44
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Jeszcze cos , nacselik powiedzial ze genetralnie problemow nie robio , obym
    tylko pewne wymogi spelnial ....to znaczy , za duzo nie zarabial, mial
    minimum zone:).....no i mieszkal odpowiednia ilosc lat w tym
    mieszkaniu....wszystkie je spelniam....no ale jak ciotka zrezygnuje z
    mieszkania to beda mieli wolna reke do wszystkiego.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2006-01-03 18:50:44
    Od: właściciel<m...@o...pl>

    To ja już nic nie rozumiem. To kto jest oficjalnym właścicielem mieszkania ??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2006-01-03 23:59:07
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Gmina, a ciotka ma tylko prawo do zamieszkiwania w nim, chociaz juz nie jest
    tu zameldowana, poprostu nie stracila prawa do tego lokalu.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344