  • 41. Data: 2012-06-15 09:39:44
    Temat: Re: Brzydkie słowo
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 21:02, gierrro <g...@g...pl> wrote:

    > Mam nadzieję, że sobie jaja robisz :)
    > A jak na poważnie, to weź to olej. Pozrzędził coś o sądzie, bo mu się
    > głupio zrobiło :)

    Miałem nadzieję, że ktoś to powie. Ale i tak mi jest głupio. Szkoda mi
    człowieka, trafił na szczeniaka, a szczeniak napyskował.

    W sumie to i kontrolerzy i policjanci byli naprawdę mili, to ja się
    zachowywałem jak idiota.

    Dziękuję wszystkim za pomoc.

    Dyletant

  • 42. Data: 2012-06-15 11:47:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-12 15:29:23 +0000, Dyletant <d...@y...pl> said:

    > W sumie, jak na to spojrzeć logicznie, to Leonidas miał tylko 300
    > ludzi, a Persów było od pyty, i wygrał, tak? ;D

    Dostałeś doskonałą poradę, ale jej nie zrozumiałeś.
    Mniej pisz, więcej czytaj, rzadziej będziesz miał kłopoty, rzadziej
    wyjdziesz na głupka...

    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2012-06-15 20:40:49
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2012-06-15 09:39, Dyletant pisze:

    > Miałem nadzieję, że ktoś to powie. Ale i tak mi jest głupio. Szkoda mi
    > człowieka, trafił na szczeniaka, a szczeniak napyskował.

    I odstaw leki :)

  • 44. Data: 2012-06-16 02:43:07
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 15 Cze, 11:47, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Dostałeś doskonałą poradę, ale jej nie zrozumiałeś.
    > Mniej pisz, więcej czytaj, rzadziej będziesz miał kłopoty, rzadziej
    > wyjdziesz na głupka...

    Miałem prawo nie zrozumieć, bo jestem zwykłym człowieczkiem. A zwykli
    ludzie często czegoś nie rozumieją.

    Co byłoby gdybym tam zadzwonił i podał swoje dane i dokładniejsze
    okoliczności kiedy jednocześnie pan kontroler wypieprzyłby druczek?

    Zrobiłbym z niego i z siebie wariata. Zaszkodziłbym nam obu.

    Być może olał sprawę i obydwaj mamy farta. A jak nie olał, to ja nie
    mam farta.

    Nie mam zamiaru, żeby ktoś miał dodatkowe problemy przez moje żarty.

    Powiem w sądzie jak było, głupio się zachowałem moja wina, koniec
    kropka.

    Nie mam zamiaru się kłócić. A jak sędzie to będzie idiota, to pokiwam
    mu głową, że oczywiście ma rację, płacę to gówno, które mi dosoli i
    finał tak?

    Zero pieniactwa. Zrobiłem głupio i teraz trzeba będzie zapłacić.

    A Ty kolego nie bądź taki do przodu, bo Ci do tylu zabraknie. Nie masz
    do czynienia z jakimś kretynem, ok?

    Kretynem będzie sędzia jak mnie ukarze wobec mojej skruchy i postawy.
    Może nie?

  • 45. Data: 2012-06-16 02:43:53
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 15 Cze, 20:40, gierrro <g...@g...pl> wrote:

    > I odstaw leki :)

    No właśnie miałem się zapytać jakie są dobre ;D ;D ;D

  • 46. Data: 2012-06-16 03:19:01
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    > Dostałeś doskonałą poradę, ale jej nie zrozumiałeś.
    > Mniej pisz, więcej czytaj, rzadziej będziesz miał kłopoty, rzadziej
    > wyjdziesz na głupka...

    A tak mimochodem, to wszyscy już odpuścili ten temat i Tobie też to
    radzę :D

    Dziękuję wszystkim i pozdrawiam,

    :D.

  • 47. Data: 2012-06-16 13:22:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-16 00:43:07 +0000, Dyletant <d...@y...pl> said:

    > ej
    >
    > Miałem prawo nie zrozumieć, bo jestem zwykłym człowieczkiem.

    Skoro nie chcesz korzystać z rady udzielonej ci dwukrotnie i wolisz
    wychodzić na głupka, to opisz, jak zrozumiałeś, że Spartanie wygrali.

    --
    Bydlę

  • 48. Data: 2012-06-17 01:26:23
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 16 Cze, 13:22, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Skoro nie chcesz korzysta z rady udzielonej ci dwukrotnie i wolisz
    > wychodzi na g upka, to opisz, jak zrozumia e , e Spartanie wygrali.

    Zrozumiałem rady i dziękuję.

    A Ty zrozum, że nie działam na wypadek gdyby on nie działał, żeby nikt
    nie wyszedł na głupka.

    Wolę porozmawiać z sądem niż żeby ten człowiek miał przeze mnie więcej
    problemów. Jakbym sam się zgłosił, a on olał, to będzie niemiło.

    Jak jest pieniaczem, to spotkamy się w sądzie i tam go przeproszę.

    A jak ma lepsze rzeczy do roboty, to problem z głowy.

    D.

  • 49. Data: 2012-06-17 20:05:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-17 01:26:23 +0200, Dyletant <d...@y...pl> said:

    > Zrozumiałem rady i dziękuję.

    I tu myślałem, że to prawda.

    > A Ty zrozum, że nie działam na wypadek gdyby on nie działał, żeby
    > nikt
    > nie wyszedł na głupka.

    A tu już miałem pewność, że nie.

    --
    Bydlę

  • 50. Data: 2012-06-18 00:27:10
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 17 Cze, 20:05, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > I tu myślałem, że to prawda.

    > A tu już miałem pewność, że nie.
    >
    > --
    > Bydlę

    Dobra, spoko, napisałem że w dupę i tam dostanę kopa od sądu, wszystko
    się zgadza.

    A gdybym został skazany na śmierć, to jeszcze się Kolegów zapytam czy
    można to jakoś obejść, tak?

    Jest spoko. Alcatraz już nie ma a Guantanamo właśnie zamykają, więc
    mam luz ;D

    D.