  • 1. Data: 2012-06-12 01:34:35
    Temat: Brzydkie słowo
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    Witam,

    Dzisiaj zrobiłem coś bardzo głupiego. Jechałem bez biletu i dostałem
    mandat (mam skończone 18 lat). Gdy kontroler mi go wypisywał zapytałem
    go, czy gdybym był 18 letnią blondynką i miał mini, uśmiechnął się, a
    potem rozpłakał, to też bym dostał mandat (ostatnio widziałem na
    własne oczy taką sytuację, dziewczynę oczywiście puścili). Pan
    powiedział, że nie, bo on woli chłopców. Przyjąłem mandat, ale
    podpisałem się i dopisałem "W dupę?" Pan zabrał druczek i powiedział,
    że skończymy to w sądzie. Powiedziałem mu, że przepraszam i że to było
    głupie, a poza tym, ogólnie źle się czuję (biorę leki uspokajające) i
    jeszcze raz przepraszam.

    No ale jestem tutaj i pytam Was. Co będzie dalej? Czy to była aż tak
    poważna sprawa? Przeprosiłem i to zrobię to jeszcze raz. Naprawdę
    żałuję.

    Co teraz?

    Pozdrawiam,
    Dyletant

  • 2. Data: 2012-06-12 08:10:44
    Temat: Re: Brzydkie słowo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Dyletant wrote:
> [...]
    >
    > No ale jestem tutaj i pytam Was. Co będzie dalej? Czy to była aż tak
    > poważna sprawa? Przeprosiłem i to zrobię to jeszcze raz. Naprawdę

    Nic.

    Nikomu sie nie bedzie chcialo zajmowac pierdolami.

  • 3. Data: 2012-06-12 08:53:26
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    witek wrote:

    > Nic.
    >
    > Nikomu sie nie bedzie chcialo zajmowac pierdolami.

    Ale jest szansa, że sprawa trafi do sądu? (Jeżeli tak, to jakiego i co
    mam tam powiedzieć? Nie ma nic na swoją obronę poza tym, że to nie
    był, ale miał być głupi żart w stylu tego Pana.)

    Dyletant

  • 4. Data: 2012-06-12 09:55:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 11 Jun 2012 23:53:26 -0700, Dyletant wrote:

    > Ale jest szansa, że sprawa trafi do sądu? (Jeżeli tak, to jakiego i co
    > mam tam powiedzieć?

    Jest szansa, że trafi, jeśli nie zapłacisz. Do sądu, który zajmuje się
    tymi, którzy nie uiszczają opłat za przejazd komunikacją bez biletu.

    Dopiskiem będą się tam zajmować o tyle, o ile Wysoki Sąd będzie musiał
    oglądać ten Twój kwitek.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 5. Data: 2012-06-12 10:26:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-12 09:55, Olgierd pisze:

> [...]
    > tymi, którzy nie uiszczają opłat za przejazd komunikacją bez biletu.
    >
    > Dopiskiem będą się tam zajmować o tyle, o ile Wysoki Sąd będzie musiał

    Nie wydaje mi się, aby w ogóle na niego spojrzał (podczas wydawania
    N.Z.). Ostatnio dostałem nakaz zapłaty za taki "mandat", gdzie było
    przeze mnie napisane "bilet posiadam".

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2012-06-12 10:31:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 12 Jun 2012 10:26:23 +0200, Liwiusz wrote:

    > Nie wydaje mi się, aby w ogóle na niego spojrzał (podczas wydawania
    > N.Z.). Ostatnio dostałem nakaz zapłaty za taki "mandat", gdzie było
    > przeze mnie napisane "bilet posiadam".

    Jasne, że nie miałem na myśli operacji logicznej pt. "wyjaśnijmy to". Po
    prostu albo ktoś parsknie śmiechem, albo cokolwiek.

    Natomiast w Twoim przypadku, faktycznie, dali dupy.

    Aczkolwiek przyznam się, że niedawno udało mi się przeprowadzić
    następujący manewr: pisałem pozew (w upominawczym) o 23 tys., ale
    przestrzeliłem na klawiaturze i poszło "29 tys." (w załączeniu kopia
    faktury na 23 tys.).
    Dodatkowo pomyliłem się z datą, od której należy liczyć odsetki: miało
    być "31.12.2011", napisałem "31.12.2012".

    Po otrzymaniu pozwu sąd wezwał mnie do dookreślenia się od kiedy chcę
    tych odsetek. Niezgodności żądania z przedstawionymi dokumentami
    natomiast nie zauważył i wyrąbał nakaz na 29 tys. zł.

    Generalnie oznacza to, że kontrola papierów spływających do wydziałów
    jest praktycznie zerowa.

    (Aha, dla kontrastu: ostatnio z SR dla m.st. Warszawy któryś tam WG
    przyszło wezwanie "o doręczenie odpisu pełnomocnictwa dla pozwanego".
    Pierwszy raz coś takiego wymyślili.)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 7. Data: 2012-06-12 10:35:23
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    Olgierd wrote:

    > Jest szansa, że trafi, jeśli nie zapłacisz. Do sądu, który zajmuje się
    > tymi, którzy nie uiszczają opłat za przejazd komunikacją bez biletu.

    Ja chcę zapłacić, ale ten Pan zabrał druczek, więc jak mam zapłacić?

    > Dopiskiem będą się tam zajmować o tyle, o ile Wysoki Sąd będzie musiał
    > oglądać ten Twój kwitek.

    Co mi grozi za dopisek, jeżeli jestem autentycznie skruszony?

  • 8. Data: 2012-06-12 11:17:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 12 Jun 2012 01:35:23 -0700, Dyletant wrote:

    > Ja chcę zapłacić, ale ten Pan zabrał druczek, więc jak mam zapłacić?

    Toś dał ciała, że oddałeś podpisany "mandat".
    Zwróć się do przewoźnika, wyjaśnij temat -- że zostałeś złapany, ale
    kontroler po wystawieniu kwitka nie dał Tobie egzemplarza, więc nie wiesz
    jak masz zapłacić.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 9. Data: 2012-06-12 11:42:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Dyletant wrote:

    > Ja chcę zapłacić, ale ten Pan zabrał druczek, więc jak mam zapłacić?

    zabral swoj druczek z twoim podpisem.
    Ale cos ci chyba zostawil?

    > Co mi grozi za dopisek, jeżeli jestem autentycznie skruszony?

    no, opierdziel od sedziego.

  • 10. Data: 2012-06-12 13:52:21
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    Olgierd wrote:

> [...]
    > Zwróć się do przewoźnika, wyjaśnij temat -- że zostałeś złapany, ale
    > kontroler po wystawieniu kwitka nie dał Tobie egzemplarza, więc nie wiesz

    Pan powiedział, że potrzebuje oryginał, żeby pokazać w sądzie i
    zabrał.

    Byłem już tak spanikowany, że mnie zamurowało, a oni się zabrali i
    poszli.

    Dyletant

    P.S. Trochę też przeklinałem i jak kolega powiedział, że woli
    chłopców, to powiedziałem chyba słowo "pedały i też na ku...

    Wiem, że to było głupie. Nigdy wcześniej nie miałem żadnych problemów.
    Teraz mam leki uspokajające.

    Sądzicie, że to naprawdę trafi do sądu, czy kolega da sobie spokój i
    wyśle mi to do domu, albo przez komornika?

    Wyglądało, że się wkurzył :(

    Ja też się ostatnio wkurzyłem jak widziałem jak ładną blond lalę w
    mini puszczają, bo się uśmiechnęła a potem puściła łezkę :(