  • 161. Data: 2013-10-16 13:12:59
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2013 13:06, JD pisze:

    > Spłacał ją w początkowym okresie.

    Z tego co zrozumiałem to on nie spłacał pożyczki siostrze tylko spłacał
    za siostrę jej kredyt.

  • 162. Data: 2013-10-16 13:13:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Oct 2013, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Komentarze? Hmmm... pisząc o prasie nie sądziłem ze piszesz o komentarzach
    > do artykułu...

    W sprawie formalnej - nie dalej jak dzisiaj rano rzecznik PKW powoływał
    się na "uzasadnione prawnie traktowanie informacji w internecie
    jak podlegającej pod prawo prasowe" czy jakoś tak, przy okazji
    wyrażając opinię iż organa ścigania umarzają postępowania, mimo
    iż teoretycznie wykroczenia w rodzaju naruszenia ciszy wyborczej
    są "ścigalne" (bo z polskich serwerów i z polskich lokalizacji).
    Oczywiście w offtopicznej dla tego wątku sprawie istnienia
    "ciszy wyborczej" w ogóle.

    Inaczej mówiąc, jeśli sam artykuł jest "prasowy" (z tym
    zastrzeżeniem, że nie podzielam w 100% opinii rzecznika,
    a odesłałbym do archiwum oraz blogu Vagli), to i komentarze
    są "prasowe" :>

    Nie odnoszę się do meritum, lecz strony formalnej.

    pzdr, Gotfryd

  • 163. Data: 2013-10-16 13:15:13
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-10-16 13:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Z tego co zrozumiałem to on nie spłacał pożyczki siostrze tylko spłacał
    > za siostrę jej kredyt.

    Fakt.

    JD

  • 164. Data: 2013-10-16 13:26:51
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Fakt.

    No to wypada, żeby mu jeszcze oddała ten dług - skoro za nią spłacał jej
    kredyt. Niewesoło.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 165. Data: 2013-10-16 13:38:22
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-10-16 13:26, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > No to wypada, żeby mu jeszcze oddała ten dług - skoro za nią spłacał jej
    > kredyt. Niewesoło.

    Ironia losu?
    Czy u nas już można ogłosić prywatne bankructwo?

    JD

  • 166. Data: 2013-10-16 13:45:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie odnoszę się do meritum, lecz strony formalnej.

    :)
    Ja pisałem tylko i wyłącznie o odczuciach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 167. Data: 2013-10-16 19:00:11
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-16 08:32, Andrzej Lawa wrote:

    > Co do tego, że niby kogoś pobiłem i że zostałem skazany na odsiadkę.

    Istotnie w swoich postach(tych późniejszych, po kilku latach od
    skazania) Ława podaje, ze został skazany na karę grzywny i nawiązkę dla
    ofiary pobicia przez siebie.
    Nalezy powtórzyc jednak,ze w tym samym wątku "wypsnęło" mu się, że
    rozważał wniesienie kasacji od wyroku, i zrezygnował z tego z powodów
    finansowych, a przecież, jak wiadomo, kasację skazany w procesie karnym
    może składac WYŁĄCZNIE, jesli skazany został na karę pozbawienia wolności.
    Te posty o grzywnie napisał on w roku 2012, -do odszukania w Googlach.
    Jesli ktoś będzie miec trudności (choć nie powinien) i bardzo chciałby
    je poznac, to podam link.

  • 168. Data: 2013-10-16 19:02:53
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-16 10:58, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > widziałem, widziałem, ale wiem, ze mordka swoja szosa a brzmi to "zle" tak
    > czy siak.

    > Był taki moment ze ochroniarze mieli sporo wpadek.
    > Teraz sie chyba troche poduczyli co wolno a co nie.
    > A z tym fotografowaniem to rzeczywiscie niezłe jaja były.

    Tylko , że jest taka "drobnostaka", iż sąd, i to w dwóch instancjach nie
    dopatrzył się ŻADNEJ winy w postępowaniu ochroniarzy, a skazał
    "niewiniątko" Ławę.
    To, co on wypisuje to typowa postawa kryminalistów, co to zawsze za
    niewinność siedzą..
    ;-)

  • 169. Data: 2013-10-16 19:15:14
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-16 10:00, Budzik wrote:
> [...]
    > do artykułu...
    >
    > Ale tak czy siak w tym fragmencie jest tylko o wytoczeniu sprawy

    Tak jak pisałem artykuł ten oparty jest na jednostronnej relacji Ławy
    dla redakcji GW. Druga strona nie potrzebowała skarżyć się do prasy,
    -jej wystarczyła rozprawa sądowa, w której Ławe skazano i po której Ława
    musiał jej jeszcze zapłacić.
    Podalem odnośnik prasowy, aby wskazać, skąd się cała sprawa wzięła, tym
    bardziej, ze wspomniane jest tam, iz będzie miec ona ciąg dlaszy w sądzie.
    O tym "ciągu dalszym" z powodów oczywistych juz Ława w prasie się nie
    "chwalił', ale, tak jak wspominałem, wprawdzie jednostronny, stronniczy
    opis jej przebuiegu i skazującego go wyroku (a własciwie:
    wyroków)umieszczał Ława na usenewsach (i to wielokrotnie) i z jego
    własnej relacji wynika bezspornie, że ochroniarze sądownie od winy i
    kary zostali uwolnieni, a "niewiniątko" Ława został skazany i jeszcze
    musiał zapłacic nawiązkę.

  • 170. Data: 2013-10-16 19:15:55
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-16 10:58, Budzik wrote:
> [...]
    > Wszystko było fajnie, dopóki p47 nie dał sie wpuscic pisowcom w dyskusje o
    > czekoladowym orle, jaka to straszna rzecz sie stała, ze dla dzieci został
    > zrobiony czekoladowy pomnik w kształcie orła (to była bodaj inicjatywa
    > prezydencka)
    > W wyniku tego dzieci czekolady nie zjadły a p47 juz wiecej na ten temat sie
    > nie zająknął, bo mysle, ze jak ktos sie zastanowił chwile spokojnie nad
    > sprawą to doszedł do wniosku ze to kolejne swiete oburzenie (tym razem na
    > czekolade) nie miało wiekszego sensu.
    >
    > Tak to jest jak sie bezkrytycznie prezesa słucha...

    C0o ty bredzisz?