  • 211. Data: 2013-10-27 23:31:48
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-27 18:44, Andrzej Lawa wrote:
> [...]

    Zgodnie z pojęciami subkultury kryminalistów, Ława uważa , że jest
    lepszy od praworządnego obywatela, bo, jak sam się chwalił, popełnił
    przestępstwo, za które został skazany.
    ;-)

  • 212. Data: 2013-10-28 08:50:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.10.2013 23:31, p47 pisze:

    > Zgodnie z pojęciami subkultury kryminalistów, Ława uważa , że jest
    > lepszy od praworządnego obywatela, bo, jak sam się chwalił, popełnił
    > przestępstwo, za które został skazany.
    > ;-)

    Ach, klasyczna szkoła ubeckich propagandzistów.

    Dziwne, że "praworządny inaczej" p47 ciągle ukrywa się przed wymiarem
    sprawiedliwości.

  • 213. Data: 2013-10-28 09:30:07
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-28 08:50, Andrzej Lawa wrote:

    > Ach, klasyczna szkoła ubeckich propagandzistów.
    >
    > Dziwne, że "praworządny inaczej" p47 ciągle ukrywa się przed wymiarem
    > sprawiedliwości.

    Ława, zgłoś mnie w końcu, tak jak piszesz, do prokuratury! I im i mnie
    trochę smiechu się przyda..

    ;-))

  • 214. Data: 2013-10-28 09:59:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2013 09:30, poszukiwany przez prokuraturę p47 pisze:

    > Ława, zgłoś mnie w końcu, tak jak piszesz, do prokuratury! I im i mnie
    > trochę smiechu się przyda..

    Jesteś zgłoszony i poszukiwany, skurwysynu.

  • 215. Data: 2013-10-30 03:00:01
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > 1. weż pod uwagę powyższe słuszne uwagi o traktowaniu wypisywanych tu
    > opinii z dużą rezerwą, bo pisują tu też nawiedzeni, półgłówki i nawet
    > kryminaliści (juz jeden zdązył zabrać i w tym wątku głos)

    Ława jest nawiedzonym, półgłówkiem, czy kryminalistą?

  • 216. Data: 2014-01-14 10:36:17
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 14 Oct 2013 16:58:11 +0100, w <l3h4aj$ljd$1@speranza.aioe.org>, "kashmiri"
    <k...@l...co.uk> napisał(-a):

    > * sprawa cywilna nie ma wielkich szans powodzenia - brat zawsze może się
    > wybronić powołując się na instytucję "darowizny" i nie będzie jak wykazać,
    > że to wierutne kłamstwo.

    Mam, jeżeli dowody będą mocne (jacyś świadkowie, emaile, skoro brat spłacał
    pożyczkę to chyba przelewem? to też dowód).
    Trzeba założyć sobie teczkę ze *wszystkimi* dowodami, w tym przypadku jeden to
    za mało, ale w "kupie siła".

    > * sprawa karna: można spróbować złożyć doniesienie do prokuratury o
    > wyłudzenie i zobaczyć, jak na sprawę zapatruje się prokurator;

    I zatrudnić przy tym adwokata, by wydeptywał u prokuratora.
    Sam z siebie to prokurator pewnie umorzy.

    > * włączanie US (albo Urzędu Kontroli Skarbowej) jest bezcelowe do sprawy
    > cywilnej.

    Nie wydaje mi się, żeby to coś dało.

  • 217. Data: 2014-01-14 10:39:20
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    <k...@l...co.uk> napisał(-a):

    > Coś jeszcze?

    Rozważ, jeżeli znajoma zdecyduje się na sprawę cywilną, zatrudnienie jakieś
    firmy adwokackiej, która bierze np. 30% od wygranej kwoty, ale 0zł od
    przegranej. (Bo koszty mogą być spore).

  • 218. Data: 2014-01-16 11:18:03
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 09:43:46 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa
    napisał:
    > (...)

    > Dyjor, dlaczego zach�casz tego anonimowego degenerata poszukiwanego
    > przez prokuraturďż˝?

    Nie no. Który to mądry? Bo mądry ustępuje głupszemu.

    > �wiadomie psuj�cy kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > s� jak sraj�cy z lenistwa i g�upoty na �rodku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie t�umacz� to nowoczesno�ci�...

    No i kto tu jest świadomy? Ja tam się nie znam, ale staram się przestrzegać
    zasad netykiety

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 219. Data: 2014-01-16 11:25:35
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 16:33:31 UTC+2 użytkownik p47 napisał:
> [...]

    No i jak wskazują doświadczenia posła Hofmana - powinien być uiszczony podatek
    skarbowy od tej pożyczki.

> [...]
    >
    > życiowym (a nie tylko więziennym- Ława!;-) i ono mu powie, czy odbiorca
    >
    > 1 mln przekazem sprawdza, kto i za co mu 1 mln zł przelał.

    Sąd pewnie też by nie sprawdzał tytułu przelewu przy takiej kwocie?