  • 151. Data: 2013-10-16 10:49:18
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Oct 2013, MAG wrote:

    > Ujawnienie polega na złożeniu US stosownej deklaracji. Nawet jeśli kwota
    > podatku do zapłaty wynosi 0.

    Nieprawda.
    Nieujawnienie polega na tym, że skarbówka nie ma żadnych wiarygodnych
    dowodów na to, skąd wzięły się pieniądze.
    W tym takich dowodów, do których mogła sama dość w postępowaniu.

    To co piszesz to "dochody niezadeklarowane".

    pzdr, Gotfryd

  • 152. Data: 2013-10-16 10:58:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie znam historii... Przytoczysz?

    A, kiedys troche politycznie podyskutowaliśmy.
    Wszystko było fajnie, dopóki p47 nie dał sie wpuscic pisowcom w dyskusje o
    czekoladowym orle, jaka to straszna rzecz sie stała, ze dla dzieci został
    zrobiony czekoladowy pomnik w kształcie orła (to była bodaj inicjatywa
    prezydencka)
    W wyniku tego dzieci czekolady nie zjadły a p47 juz wiecej na ten temat sie
    nie zająknął, bo mysle, ze jak ktos sie zastanowił chwile spokojnie nad
    sprawą to doszedł do wniosku ze to kolejne swiete oburzenie (tym razem na
    czekolade) nie miało wiekszego sensu.

    Tak to jest jak sie bezkrytycznie prezesa słucha...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 153. Data: 2013-10-16 10:58:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Oj, mordki nie widziałeś?

    widziałem, widziałem, ale wiem, ze mordka swoja szosa a brzmi to "zle" tak
    czy siak.

    > Była, była. "Miałem czelność" zrobić zdjęcie burzy nad łukowym
    > wejściem w Jankach. Skurwysyn w obstawie 3 asystentów zaczął mi
    > wyrywać aparat i się zrobiło trochę gorąco.

    Był taki moment ze ochroniarze mieli sporo wpadek.
    Teraz sie chyba troche poduczyli co wolno a co nie.
    A z tym fotografowaniem to rzeczywiscie niezłe jaja były.

    > p47 stosuje metodę "samochody rozdają na Placu Czerwonym" (kojarzysz?)

    W sensie ze nie samochody tylko parasole? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 154. Data: 2013-10-16 11:05:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2013 10:58, Budzik pisze:

> [...]
    > nie zająknął, bo mysle, ze jak ktos sie zastanowił chwile spokojnie nad
    > sprawą to doszedł do wniosku ze to kolejne swiete oburzenie (tym razem na

    Umm... Nie rozumiem problemu - znaczy się lament był o zmarnowanie
    czekolady czy o "zbezczeszczenie" godła groźbą zjedzenia?

  • 155. Data: 2013-10-16 11:10:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2013 10:58, Budzik pisze:
    [ciach]

    > widziałem, widziałem, ale wiem, ze mordka swoja szosa a brzmi to "zle" tak
    > czy siak.

    On zasługuje na coś gorszego. Niestety, to nielegalne ;)

    [ciach]

    > Był taki moment ze ochroniarze mieli sporo wpadek.
    > Teraz sie chyba troche poduczyli co wolno a co nie.

    Nie ma za co ;->

    > A z tym fotografowaniem to rzeczywiscie niezłe jaja były.

    Ba, od paru ludzi słyszałem o czepianiu się spisywania cen z półek!

    > W sensie ze nie samochody tylko parasole? :)

    I nie rozdają a kradną.

  • 157. Data: 2013-10-16 11:59:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > On zasługuje na coś gorszego. Niestety, to nielegalne ;)

    Nie przyłączam sie. :-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 156. Data: 2013-10-16 11:59:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Umm... Nie rozumiem problemu - znaczy się lament był o zmarnowanie
    > czekolady czy o "zbezczeszczenie" godła groźbą zjedzenia?

    Ja załuje zmarnowania czekolady.
    PiS lamentował o zbezczeszczenie dobra narodowego...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 158. Data: 2013-10-16 12:02:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2013 11:59, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie przyłączam sie. :-)

    No niestety, nielegalne, więc sekundanta nie szukam ;)

  • 159. Data: 2013-10-16 12:04:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2013 11:59, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie przyłączam sie. :-)

    Cóż, z racji tego że nielegalne, więc i tak nie szukam asystenta do
    wiwisekcji ;->

  • 160. Data: 2013-10-16 13:06:52
    Od: JD <j...@g...com>

    > No i teraz najtrudniejszy punkt.
    > W którym miejscu leży dowód, że brat z momencie "brania" brał POŻYCZKĘ?

    Spłacał ją w początkowym okresie.
    Może w tytuł przelewów wpisywał spłata pożyczki?
    Może ... Zależy czy na zamiar nie oddania wpadł od razu, czy później.

    JD