  • 21. Data: 2012-06-11 17:34:28
    Temat: Re: Brak uprawnień do prowadzenia
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 11 Jun 2012 15:14:49 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > A to jest taki obowiązek?

    Zalecenie. Obowiązku stosowania się - nie ma.

    > Jak ci się nie podoba sposób w jaki pyta o poradę - to bardzo proste
    > rozwiązanie, uwaga - NIE ODPISUJ.'

    Mogę również napisać, co o tym myślę to równie proste. Na marginesie,
    jesteś za krótki do udzielania mi rad.

    > Nikt nie będzie za tobą tęsknił...

    Zgadza się, podobnie jak za tobą. Jeszcze jakieś truizmy?

    AK

  • 22. Data: 2012-06-11 19:19:48
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Kubiak wrote:

    > Zalecenie. Obowiązku stosowania się - nie ma.

    Huhu, a kto wydaje takie "zalecenia"?
    Grupa Trzymająca Internet?

    > Mogę również napisać, co o tym myślę to równie proste.

    Nope, znacznie mniej proste, czego sam dowiodłeś pisząc swój
    nieprzemyślany komentarz...

    Zresztą - on prosi o radę, a nie pouczenia jak ma pisać.

    > Na marginesie,
    > jesteś za krótki do udzielania mi rad.

    Buehehehe, jaki groźny internetowy wojownik ;-)
    Jeszcze napisz że wjedziesz mi na chatę i mi zdjęcie komórką zrobisz!

    A może na udzielanie rad trzeba mieć jakiś papier? Pewnie wydaje go ta
    Grupa Trzymająca Internet.

    > Zgadza się, podobnie jak za tobą. Jeszcze jakieś truizmy?

    Tak, jeszcze jeden: kopytko.
    ICMPTZ? ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 23. Data: 2012-06-11 20:07:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-11 17:14:49 +0200, "Massai" <t...@w...pl> said:

    > Jak ci się nie podoba sposób w jaki pyta o poradę - to bardzo proste
    > rozwiązanie, uwaga - NIE ODPISUJ.'

    Ale nie będziesz wprowadzał zakazu pisania na grupach?

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2012-06-11 20:11:51
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Bydlę wrote:

    > Ale nie będziesz wprowadzał zakazu pisania na grupach?

    A czy ja komuś zakazuję?
    Ja tylko zwracam uwagę na - najprawdopodobniej przeoczone -
    najłatwiejsze rozwiązanie.
    Uczynny po prostu jestem.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 25. Data: 2012-06-11 20:39:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-11 20:11:51 +0200, "Massai" <t...@w...pl> said:

    > A czy ja komuś zakazuję?

    "NIE ODPISUJ"

    Zacytowałem samo mięsko.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2012-06-11 23:51:28
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    E tam, z idiotów pokroju A.K. czy Bydlaka wiedzących wszystko najlepiej jest
    szansa się pośmiać. Oczywiście nie w emocjach, w których byłem pisząc na
    gorąco ten post.

  • 27. Data: 2012-06-11 23:56:41
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    > Dnia Sat, 9 Jun 2012 23:27:58 +0200, CPL napisał(a):

    > Przed pisaniem należy wytrzeźwieć i ochłonąć.

    Reguły na APA wprowadzamy? Od kiedy zaczynają obowiązywać? W którym
    dzienniku ustaw szukać?

    > Znowu to marudzenie o "polskości". Wyprowadź się, i tak sobie z językiem
    > nie radzisz.

    Dziękuję Wujku Dobra Rada. Chcesz 4 poskie złote za Twoją wyśmienitą poradę
    prawną? Na wino w sam raz wystarczy, koledzy spod budki z piwem czekają....

  • 28. Data: 2012-06-11 23:59:12
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    > Dziękuję Wujku Dobra Rada. Chcesz 4 poskie złote za Twoją wyśmienitą
    > poradę

    "4 poskie" to wynik rzecz jasna mojego stanu nietrzeźwości oraz
    nieznajomości zasad języka polskiego. Nie stać mnie na kolejne 4 złote dla
    Kubiaka na wino "la patik".

  • 29. Data: 2012-06-12 09:30:42
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Bydlę wrote:

    > "NIE ODPISUJ"
    >
    > Zacytowałem samo mięsko.
    > :-)

    "Ja tylko niosę pomoc" ;-)
    Najwyraźniej chłop nie wpadł na to że może olać, nie odpisać - więc
    tylko podpowiadam ;-)

    --
    Pozdro
    Massai