  • 11. Data: 2008-03-21 10:21:31
    Temat: Re: Brak prawa jazdy
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > A kto to zrobi?
    > Kierujący bez praw jazdy - NIE

    Napisałem już wcześniej, powieliłem pytanie ;-). A co ma zrobić, przecież
    już zatrzymał się i to raczej nie na środku drogi :-). Dlaczego więc nie
    może tam stać (zakładając że nie ma zakazu)?

  • 12. Data: 2008-03-21 12:14:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert J. wrote:

    > Napisa?em ju? wcze?niej, powieli?em pytanie ;-). A co ma zrobiae, przecie?
    > ju? zatrzyma? sie i to raczej nie na ?rodku drogi :-). Dlaczego wiec nie
    > mo?e tam staae (zak?adaj?c ?e nie ma zakazu)?

    zwykle tam gdzie go zatrzymał policjant nie bardzo nadaje się do parkowania.

  • 13. Data: 2008-03-21 12:15:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert J. wrote:

    > Wtr?ce sie a'propos tego odholowania. Jakim prawem policja odholowuje auto
    > na parking, je?li w miejscu zatrzymania delikwenta mo?na parkowaae? Przecie?
    > do kontroli zatrzyma? sie z regu?y na poboczu i je?li nie ma tam zakazu, to
    > auto mo?e staae...

    a jak nie można parkować?

  • 14. Data: 2008-03-21 15:14:50
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@d...pl> napisał
    > koszt lawety (zazwyczaj ~250 zł + koszt parkowania, czyli około 300 zł
    > jeśli

    300 zł za parkowanie 1 dzień?! Skąd i na jakiej podstawie biorą się takie
    ceny?

  • 15. Data: 2008-03-21 15:19:06
    Od: "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@d...pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wtrącę się a'propos tego odholowania. Jakim prawem policja odholowuje auto
    > na parking, jeśli w miejscu zatrzymania delikwenta można parkować?
    > Przecież do kontroli zatrzymał się z reguły na poboczu i jeśli nie ma tam
    > zakazu, to auto może stać...

    PoRD art. 130a ust. 2 pkt 1 b

  • 16. Data: 2008-03-21 15:24:50
    Od: "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@d...pl>

    Użytkownik "Monia" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > grzywna 500 pln
    > + art. 130a prd jeżeli chodzi o odcholowajie autka.
    > + ???? za odcholowanie zależy ile km
    > NIE POLECAM!!!

    To nie są jeszcze takie ogromne koszty. Prawdziwe koszty się zaczynają, gdy
    osoba bez PJ spowoduje zdarzenie drogowe, ponieważ TU będzie miało prawo
    regresu do delikwenta bez PJ... a tutaj koszty zaczynają się zazwyczaj od
    kilku tysięcy w górę.

  • 17. Data: 2008-03-21 15:25:47
    Od: "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@d...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@d...pl> napisał
    >
    > 300 zł za parkowanie 1 dzień?! Skąd i na jakiej podstawie biorą się takie
    > ceny?

    Źle mnie zrozumiałeś/niejasno napisałem.
    Oszacowałem koszt na 300 zł łącznie (holowanie z postojem).

  • 18. Data: 2008-03-21 21:00:43
    Od: "Am_i" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.psp.1206032015@news.chmurka.net...