eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni i odrzucenie tego faktu przez sąd. › Re: Brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni i odrzucenie tego faktu przez sąd.
    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni i odrzucenie tego faktu
    przez sąd.
    Date: Fri, 23 Feb 2018 20:28:24 +0100

    A co się robi jak NFZ nie odpowiada na pismo?
    Ministerstwo Zdrowia już 2 razy przysłało mi pismo nic nie znaczące,
    tylko "do wiadomości" że proszą NFZ o odpowiedź.

    Pismo do NFZ dotyczyło nagranej na telefon wizyty,
    kturej ja nie hcę uznać.

    W rozmowie lekarka:
    - bez przyczyny zarzuca mi branie narkotyków, i straszy mnie psuciem mi
    opinii;
    - kłamie co do wartości wyników badań, których nie pokazała;
    - wypisuje mnie z przychodni specjalistycznej i każde zdobyć skierowanie do
    specjalisty identyczne z tym, na jakiej podstawie mnie przyjęto w tej
    przychodni dwukrotnie i pobrano krew. Jeśli skierowanie było złe, należało
    mnie wcale nie przyjmować już na pierwszą wizytę, a nie udawać leczenie, by
    nic nie robić , i by choroba mogła skutecznie niszczyć mi zdrowie.

    Ponieważ z uznania wizyty, lub nie uznania wynikają dalsze konsekwencje
    (następna wizyta bez ponownego oczekiwania około roku)
    odpowiedź jest dla mnie ważna, a działanie NFZtu celowo pszedłuża moją
    horobę pozostawiając mnie bez leczenia.

    Co robić - miesięczny na odpowiedź termin dawno minął.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)