  • 1. Data: 2010-12-03 15:54:58
    Temat: Błyskotliwość PO'wców
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    ...Natomiast Senyka nie pozwolę skrzywdzić bo to jest facet, kurwa
    oddany Platformie całym sercem. Od rana do nocy i całą noc. No i chuj,
    nie liczy się dziecko, nie liczy się żona kurwa, liczy się Platforma i
    wszystko. To cenny człowiek."

    Roman Ludwiczuk

    Hehe ... ja pierdolę, to jest kurwa wzorcowa partia!

    --

    Tomy M.

    ,,Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo
    szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się
    przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność
    nie jest kwestią statystyki." -- George Orwell

  • 2. Data: 2010-12-03 15:56:38
    Temat: Re: Błyskotliwość PO'wców
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

    > Hehe ... ja pierdolę, to jest kurwa wzorcowa partia!

    ee tam. Myslalby kto ze w PiSie czy innym SLD mówią jak Słowacki z
    Mickiewiczem:>

    LH

  • 3. Data: 2010-12-03 16:16:41
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-12-03 16:56, Lady_Heather pisze:

    > Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

    > ee tam. Myslalby kto ze w PiSie czy innym SLD mówią jak Słowacki z

    Sorry miało pójść na politykę. Nie mogę cancela puścić
    bo na neostradzie jestem.

  • 4. Data: 2010-12-03 17:35:54
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-03 17:16, Tomy M. pisze:

    > Sorry miało pójść na politykę. Nie mogę cancela puścić
    > bo na neostradzie jestem.

    dziecko neo ... tlumaczy wybor partii

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 5. Data: 2010-12-03 20:31:15
    Od: ".Artur." <mc_artur(bez_tego)@op.pl>

    > Sorry miało pójść na politykę. Nie mogę cancela puścić
    > bo na neostradzie jestem.

    h..j tam, zapodaj ful stenogramu lub link
    Corleone się chowa
    k..rwa, gdzie my żyjemy
    ciekawe czy ukręcą sprawe jak zwykle, czy będą zażuty prokuratorskie

  • 6. Data: 2010-12-03 22:03:40
    Temat: Re: B?yskotliwo?ae PO'wców
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 03.12.2010 21:31, .Artur. wrote:
    > h..j tam, zapodaj ful stenogramu lub link
    > Corleone sie chowa
    > k..rwa, gdzie my ?yjemy
    > ciekawe czy ukrec? sprawe jak zwykle, czy bed? za?uty prokuratorskie

    Jaja sobie robisz? Te nasze służby to się nadają do ścigania dzieciarni
    za liścia konopii, pijanych rowerzystów albo piratów oprogramowania.
    Wtedy pięknie się kopiuje bełkot oskarżenia a sędziowka menda
    przyklepuje nie czytając akt.

    Przy każdej poważniejszej sprawie wychodzą na jaw rodzynki w stylu
    niekompetentnego biegłego, zagubionych akt albo konfabulującego głównego
    świadka. I sprawa trwa dłużej niż wyrok.

    mi

  • 7. Data: 2010-12-04 11:45:24
    Od: rAzor <p...@p...com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Kotlet raczył napisać:

    > dziecko neo ... tlumaczy wybor partii

    Sorry, że nie na temat i w dodatku przypinam się do siga.., ale
    "odśwież", nie "odświerz".
    Poza tym - podoba mi się.
    --
    Sátoraljaújhely

  • 8. Data: 2010-12-04 12:51:49
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-04 12:45, rAzor pisze:
    > Darz bór! Użytkownik... he he - Kotlet raczył napisać:

    > Sorry, że nie na temat i w dodatku przypinam się do siga.., ale
    > "odśwież", nie "odświerz".
    > Poza tym - podoba mi się.

    chodzi o program ? :)
    Musze skorygowac...

  • 9. Data: 2010-12-04 13:14:59
    Od: rAzor <p...@p...com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Kotlet raczył napisać:

    > chodzi o program ? :)
    > Musze skorygowac...

    Dokładnie. :-)
    Jeszcze raz przepraszam (kopię się w kostkę), że tutaj, a nie pocztą.
    --
    Sátoraljaújhely

  • 10. Data: 2010-12-04 14:51:10
    Od: rAzor <p...@p...com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Tomy M. raczył napisać:

    Nie żartuj.
    --
    Sátoraljaújhely