  • 1. Data: 2010-12-03 15:48:12
    Temat: Niepełnosprawny i 40 godzin tygodniowo
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Witam, jestem niepełnosprawny i wiem, że wolno mi pracować 40 godzin
    tygodniowo. Dziś byłem na urlopie. Zadzwonił pracodawca że jutro wyjątkowo
    muszę przyjść do pracy.
    Czy ten dzisiejszy dzień z urlopu wlicza się do tej puli 40 godzin
    tygodniowo tak jak bym normalnie był w pracy i jutro przekrocze te 40 godzin
    czy musze jutro iść do pracy ?
    Podpowiedzcie proszę bo na googlach nie znalazłem ?

  • 2. Data: 2010-12-03 16:20:38
    Temat: Re: Niepełnosprawny i 40 godzin tygodniowo
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Witam, jestem niepełnosprawny i wiem, że wolno mi pracować 40 godzin
    > tygodniowo. Dziś byłem na urlopie.
    Na jakim urlopie?

    > Zadzwonił pracodawca że jutro wyjątkowo muszę przyjść do pracy.
    Faktycznie jesteś niepełnosprawny. Jakim cudem pracodawca dodzwonił się do
    pracownika w jego prywatnym czasie???

    > Czy ten dzisiejszy dzień z urlopu wlicza się do tej puli 40 godzin
    > tygodniowo tak jak bym normalnie był w pracy
    Tak.

    > i jutro przekrocze te 40 godzin
    Tak, to będzie praca w godzinach ponadwymiarowych.

    > czy musze jutro iść do pracy ?
    Niestety raczej tak, frajerze. Nie wiesz, czy nie on nie ma dowodu, że
    slutecznie przekazał ci polecenie służbowe.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2010-12-03 16:26:58
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Uzupełnię, co opuściłem.
    Zakładam, że istnieje zgoda lekarska na zatrudnienie niepełnosprawnego na
    zatrudnienie w godzinach ponadwymiarowych, ew. wymieniona praca zostanie
    zbilansowana czasowo w przyjętym okresie rozliczeniowym.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2010-12-03 17:25:34
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Uzupełnię, co opuściłem.
    > Zakładam, że istnieje zgoda lekarska na zatrudnienie niepełnosprawnego na
    > zatrudnienie w godzinach ponadwymiarowych, ew.

    Nie mam takiej zgody na nadgodziny, kiedyś mnie namawiano ale nie
    przyniosłem nic i nie byłem w tej sprawie u lekarza.
    Czyli jak ten urlop się wlicza to jutro będzie ponad 40 godzin i mogę olać ?
    czy nie do końca ? Mogą wyciągnąć jakieś konsekwencje, ew. jutro muszę
    zadzwonić o urlop na żądanie czy jak ? Czy mogę olać ?

  • 5. Data: 2010-12-03 17:38:56
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Czyli jak ten urlop się wlicza to jutro będzie ponad 40 godzin i mogę olać
    > ? czy nie do końca ?
    Nie, bo te 40h to jest w przeciętnym tygodniu pracy i może się zbilansować w
    okresie rozliczeniowym (pewnie miesiąc). Przecież pisałem.

    > ew. jutro muszę zadzwonić o urlop na żądanie czy jak ?
    Jeśli nie wykorzystałeś, to zawsze możesz.

    > Czy mogę olać ?
    Olać to trzeba było jak telefon dzwonił albo jak się "szef" odezwał w
    słuchawce.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2010-12-04 10:33:18
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 18:25:34 +0100, Mariusz napisał(a):

    > Czyli jak ten urlop się wlicza to jutro będzie ponad 40 godzin i mogę olać ?

    Olej. I niech pracodawca tez Cie oleje.

    --
    Premier Donald tusk ostrzega Polaków
    http://www.youtube.com/watch?v=JrnhFZilEeg

  • 7. Data: 2010-12-04 15:10:46
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Olej.
    Jeszcze przeczyta on albo kto inny, uwierzy, posłucha i dostanie 52-kę...

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2010-12-06 07:53:18
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > godzin czy musze jutro iść do pracy ?
    > Podpowiedzcie proszę bo na googlach nie znalazłem ?

    1. jaki stopieni niepelnosprawnosci?
    2. niepelonsprawni nie moga pracowac w godzinach nadliczbowych
    3. dzisiejszy dzien wlicza sie normalnie do normatywu pracy
    4. Jutro przekropczysz 40 godzin tygodniowo? Czyli rozumiem ze o sobote
    chodzi. POwinienes za ten dzien dostac dzien wolny od pracy. Takie jest moje
    prywatne zdanie. A w poniedzialek tez bedziesz na urlopie?