  • 341. Data: 2022-05-23 14:14:39
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 May 2022 21:50:21 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > na Ukrainie ktoś wpadł na pomysł zamienienia wszystkich cywili w
    > wojskowych poprzez wydanie im broni. Oczywiście zwiększyło to potencjał
    > obrońców, ale jednocześnie spowodowało związane z tym skutki prawne.

    A tu już pierwszy wyrok jest:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,284
    87671,ukraina-jest-pierwszy-wyrok-za-zbrodnie-wojenn
    e-21-letni-rosyjski.html#s=BoxOpImg3

    Co ciekawe, nie było tłumaczenia, że wszyscy na Ukrainie mają broń.
    Podobno dowódca trzy razy wydawał rozkaz, zanim zabójce posłuchał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 342. Data: 2022-05-23 14:15:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    e-21-letni-rosyjski.html#s=BoxOpImg3

    Co ciekawe, nie było tłumaczenia, że wszyscy na Ukrainie mają broń.
    Podobno dowódca trzy razy wydawał rozkaz, zanim zabójca posłuchał.

  • 343. Data: 2022-05-23 16:10:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.05.2022 o 00:23, Kviat pisze:
    > Łatwo poznać.
    > Siedział na czołgu, czy innym wozie bojowym, czy co to tam było
    > wojskowego kacapskiego

    Kiedy ostatnio widziałeś terrorystę, który czołgiem na imprezę masową
    przyjechał?

    --
    Robert Tomasik

  • 344. Data: 2022-05-23 16:40:38
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 14.05.2022 o 10:48, Shrek pisze:
    > Może i nie potrzebują, ale mając precedens im o wiele łatwiej. Dając im
    > taki precedens dajesz im broń.

    ależ skąd,nigdy by tego nie zrobili! :)

    "Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego zleciła polskim operatorom telekomunikacyjnym
    zablokowanie strony poufnarozmowa.com, powołując się na zagrożenie dla obronności,
    bezpieczeństwa państwa i porządku publicznego. "

    https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/abw-ocenzurowal
    o-strone-publikujaca-emaile-rzadu-ze-skrzynki-poczto
    wej-ministra-dworczyka/

  • 345. Data: 2022-05-23 17:18:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > [...]
    > Mundury i jawnie noszoną broń wymyślono nie dlatego, by łatwiej było
    > trafi,ć żołnierza, tylko, by się dało go odróżnić. Rozdając cywilom
    > broń trzeba mieć świadomo0ść ze skutków.

    Na grupie prawo pomijasz "niuanse prawne"? Broń wydano członkom sił
    obrony terytorialnej do której mógł wstąpić "każdy". O wydawaniu
    mundurów nie wspomina się.

    https://www.tvp.info/58707545/ukraina-rozdaje-bron-c
    ywilom-deputowany-pokazal-swoj-karabin

    --
    A. Filip

  • 346. Data: 2022-05-23 17:51:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 May 2022 16:40:38 +0200, m4rkiz wrote:

> [...]
    >
    > https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/abw-ocenzurowal
    o-strone-publikujaca-emaile-rzadu-ze-skrzynki-poczto

    To pewnie dlatego, ze to była faszystowska strona, którą wszyscy
    powinni omijac :-)

    J.

  • 347. Data: 2022-05-23 17:56:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2022 o 16:40, m4rkiz pisze:

    > https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/abw-ocenzurowal
    o-strone-publikujaca-emaile-rzadu-ze-skrzynki-poczto
    wej-ministra-dworczyka/

    A wiecie, że na listę sankcyjną wpisuje po prostu minister mswia na
    wniosek i ty lista kilkunastu "organów". Na przykład go sport wpisano na
    wniosek... abw. Widocznie to terroryści byli:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 348. Data: 2022-05-23 19:48:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Kiedy ostatnio widziałeś terrorystę, który czołgiem na imprezę masową
    > przyjechał?

    Ależ podchwytliwe pytanie. A jaka głębia, pewnie będę musiał długo
    myśleć nad odpowiedzią.

    A nie... czekaj... ostatnio, to w co drugiej relacji z Ukrainy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 349. Data: 2022-05-23 20:47:36
    Temat: Re: Ruscy strzelali do roweru ja Blackweater do samochodów
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Ależ podchwytliwe pytanie. A jaka głębia, pewnie będę musiał długo
    > myśleć nad odpowiedzią.
    >
    > A nie... czekaj... ostatnio, to w co drugiej relacji z Ukrainy.

    Miej se standardy jakie chcesz jeśli potrafisz o dziwo je ustawić tak
    żeby twoja podwójna moralność Kalego nie kłuła po oczach.

    <adwokat-diabła> Czy jeśli *oficjalne* powody napaści Busha-2 na Irak
    "nie znalazły potwierdzenia" [wersja *bardzo* dyplomatyczna] a Bush-2
    nie przywrócił stanu sprzed militarnej inwazji to na zdjęciach
    archiwalnych widzimy hameryjańskich terrorystów rozbijających się
    czołgami po Iraku? </adwokat-diabła>

    Bush-2 uznał że broń ABC Iraku stanowi zagrożenie dla USA i
    "zareagował". Putin uznał że X stanowi zagrożenie dla Rosji i
    "zareagował". *Dla mnie* Putin jest gorszy ale nie przeskoczył
    do innej klasy. Różnica reakcji opiera się najbardziej na tym gdzie
    obaj *dla mnie* byli pomiędzy przyjaciel a wróg oraz Irak daleko a
    Ukraina blisko bez *fundamentalnej* różnicy w ocenie moralnej.

    "Łukaszenka nie dość że skurwysyn to jeszcze nie nasz skurwysyn"

    --
    A. Filip

  • 350. Data: 2022-05-23 21:06:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.05.2022 o 13:09, Olin pisze:

    > Można się o tym dowiedzieć z jakiegoś rzetelnego źródła, czy tak
    > powiada tylko Kacapia Today?

    Pokazywali to 2 dnia wszyscy. Nawet prawo zmienili, ze każdy może mieć
    broń. Naszym probroniowym mediom się to bardzo nawet podobało, tylko bez
    kompletu z obcymi czołgami.

    > Aha, czyli można strzelać do wszystkich Ukraińców, bo są
    > żołnierzami. Do tego chłopiny na rowerze też.

    Można. nie można. W każdym razie nie stało się to takie oczywiste.

    > A gwałty i rabunki jak tłumaczysz?

    A tłumaczę w ogóle?

    --
    Robert Tomasik