  • 31. Data: 2010-02-18 11:34:09
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message
    news:1pdj5nurlkw69.1615e9twodmgy.dlg@40tude.net...

    > W pobliskim McDonaldzie jadły. Mogły sobie tam zaparkować.

    > Zjedzenie obiadu w knajpie oznacza zgodę na zapłacenie rachunku - jakoś
    > nikogo to nie dziwi. Kierowcy w Polsce przyzwyczajeni są, że parkowanie
    > jest bezpłatne zawsze i wszędzie i każdą próbę kasowania za parkowanie
    > traktują jak zamach na podstawowe wolności obywatelskie.
    > Jedno co ta stacja robi bez sensu, to wysokość opłaty. Wystarczyłoby
    > ustalić zaporową, ale rozsądną cenę i pozbyliby się cwaniaków z
    > okolicznych
    > biurowców, a nie wzbudzaliby sensacji. Wystarczyłoby 20PLN za godzinę.

    Placisz podatek drogowy w paliwie, wiec skad ci przyszlo do glowy, ze
    parkowanie jest za darmo przy ulicy czy na stacji benzynowej?
    W UK, jesli nie ma specjalnych stref zakazu parkowania lub ograniczenia
    (przewaznie newralgiczne miejsca) mozesz parkowac przy ulicy w dowolnym
    miejscu (nie zastawiajac wyjazdu, drogi ewakuacyjnej itp) byle nie na
    chodniku (jest zakaz parkowania na chodnikach z wyjatkami), czasem masz tak,
    zawet na zakrecie czy skrzyzownaiu nie ma wolnego miejsca:) I ludzie jezdza
    i zyja... W Polsce problemem jest nawet parkowanie na stacji benzynowej... A
    zazdrosc i chciwosc jest chyba najwieksza na swiecie.

  • 32. Data: 2010-02-18 11:34:10
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 18 Lut, 10:28, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Na stacjach BP bistro właśnie z reguły jest.

    Cytat z artykułu:
    Były głodne, więc
    wstąpiły do Mc Donalda, który stoi niedaleko. Po kolacji odkryły, że
    swoim
    samochodem już dalej nie pojadą. Na kołach zobaczyły blokadę.

  • 33. Data: 2010-02-18 11:35:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > ale co to kogo obchodzi, w tym wypadku sadzac po opisie bylo inaczej

    Nie.

    [ciach]

    > a moze kiedys staniesz sie ajentem stacji, albo wlascicielem gruntu, na
    > ktorym kazdy bedzie sobie stala jak chcial i nie bedziesz mial na to

    Jak nie potrafisz - nie pchasz się na afisz. Albo umiesz zorganizować
    wszystko w sposób legalny i cywilizowany, albo nie pchaj się w działalność.

    > rady, jak zakladanie kazdemu sprawy cywilnej, pod warunkiem ze uda ci
    > sie po numerach dosjc do danych sprawcy twojej szkody :)

    Szkody? Należności, jeśli już.

    > a matka siedzi z tylu?

    Nie mam kontaktów z twoją matką.

    > nie no pewnie, koszty czas itd, tutaj juz sie nie martwisz o to ze nie
    > zauwazysz tabliczki malym drukiem,

    Martwię. Oczywiście powinna być odpowiednia, dobrze widoczna informacja.

    Tylko to może zniechęcać do skorzystania ze stacji w ogóle.

    > albo ze kamery beda w konserwacji?

    Nie pisałem o konserwacji ale "konserwacji". Która nagle się zrobiła,
    jak nagranie okazało się niekorzystne dla operatora kamer...

  • 34. Data: 2010-02-18 11:35:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > ktora powie ze to teren prywatny i ma to w d...

    Twierdzisz, że jak na (swoim) terenie prywatnym kogoś zabiję, to policja
    nic mi nie zrobi i będę bezkarny? ;->

  • 35. Data: 2010-02-18 11:36:00
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 18 Lut, 10:49, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Bo i mnie może to spotkać, że sobie zaparkuję, nie zauważę jakiejś
    > informacji rzekomo napisanej małymi literkami na jakiejś dyskretnie
    > schowanej tabliczce, zasiedzę się w przystacyjnym bistro i będę miał
    > niespodziankę po powrocie.

    Tak samo jak może ciebie spotkać to, że chcesz wjechać na stację i
    skorzystać ze sklepu ale nie możesz bo jakiś .... zaparkował auto i
    sobie poszedł.

  • 36. Data: 2010-02-18 11:38:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.02.2010 12:01), Andrzej Lawa wrote:

    > Szlaban jest widoczny zanim zacznie stanowić problem.

    Chodzi ci o to że przed wjazdem na "oszlabanowany" teren? Niekoniecznie.

    Widziałem wiele parkingów które miały wyjazd w zupełnie innym miejscu
    gdzie wjazd (który nie miał szlabanu). Poza tym w roli szlabanu często
    występuje łańcuch, którego nie widać dopóki ktoś go nie podniesie.

    p. m.

  • 37. Data: 2010-02-18 11:38:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gr pisze:

    > Tak samo jak może ciebie spotkać to, że chcesz wjechać na stację i
    > skorzystać ze sklepu ale nie możesz bo jakiś .... zaparkował auto i
    > sobie poszedł.

    Jakoś na żadnym się nie zdarzyło mimo braku opłat czy stosowania
    gangsterskich metod.

    Widać można.

  • 38. Data: 2010-02-18 11:43:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gr pisze:

    > Cytat z artykułu:
    > Były głodne, więc
    > wstąpiły do Mc Donalda, który stoi niedaleko. Po kolacji odkryły, że
    > swoim samochodem już dalej nie pojadą. Na kołach zobaczyły blokadę.

    Nie miałem na myśli koniecznie "w tym samym budynku".

    Ja np. niedaleko mam stację Shella na dużym placu wspólnie razem z
    McDonalds.

  • 39. Data: 2010-02-18 11:43:45
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    pmlb wrote:

    > A co ma do parkingu przy stacji interes stacji?
    > Parking na stacji benzynowej nie jest wylacznie dla klientow stacji a dla
    > kierowcow.

    To akurat zależy od właściciela stacji.

    > Ja wiem, ze w Polsce jest inaczej i za parkowanie na stacji trzeba
    > zaplacic 300zl...

    Czyżby?
    http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryI
    d=4005251&contentId=56278

    "Działalność w Polsce
    BP to koncern paliwowy mający swoje korzenie w Anglii."

    > Zwinac interes skoro sie nie potrafi go normalnie prowadzic, nie kazdy
    > musi byc biznesmenem... debilem jak widac po tej stacji - tak.

    Tu masz rację - koncerny powinny pójść sobie precz tam, skąd przyszły.

    J.
    Po takiej blokadzie taka stacja mnie osobiście wpisałaby do rejestru byłych
    klientów. Moich znajomych też.

  • 40. Data: 2010-02-18 11:44:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mvoicem pisze:

    > Widziałem wiele parkingów które miały wyjazd w zupełnie innym miejscu
    > gdzie wjazd (który nie miał szlabanu). Poza tym w roli szlabanu często
    > występuje łańcuch, którego nie widać dopóki ktoś go nie podniesie.

    No to też jest to złe podejście.