  • 1. Data: 2008-11-20 16:22:06
    Temat: Błędnie naliczona podstawa ubezp. chorobowego - co mogę zrobić
    Od: Michał Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>

    Witam

    Co można zrobić w sytuacji gdy została błędnie naliczona podstawa
    wynagrodzenia/ubezpieczenia chorobowego?

    Została ona naliczona na podstawie samej pensji a na podstawie tego
    artykułu[1] rozumiem że powinno być wyliczona z uwzględnieniem premii.

    Osoba zajmująca się tym w firmie mówi że tak "wyliczył system" więc tak
    ma być.

    Jakie działania mogę podjąć w celu korekty wyliczenia? Czy można
    dochodzić wyrównania wypłat, które już miały miejsce?

    Pozdrawiam
    Michał

    [1]
    http://kadry.wp.pl/aktualnoci/interpretacje/ustalani
    e-podstawy-wymiaru-zasilkow-w-swietle-wyroku-trybuna
    lu-konstytucyjnego,s,34,c,198,a,1778.html

  • 2. Data: 2008-11-21 11:47:47
    Od: Rentier <f...@g...com>

    On 20 Lis, 17:22, Michał Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>
    wrote:
    > Witam
    >
    > Co można zrobić w sytuacji gdy została błędnie naliczona podstawa
    > wynagrodzenia/ubezpieczenia chorobowego?

    Zapytaj dlaczego ten magiczny system nie uwzglednił wyroku Trybunału
    Konst. ;-)
    Pisz oficjalny papier o przeliczenie.Musza ci to zrobić za 3 lata
    wstecz od daty wpływu twojego wniosku.