  • 1. Data: 2008-11-20 18:03:08
    Temat: Pozew na biuro podróży
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Witajcie,

    Chciałbym złożyć do sądu pozew na biuro podróży za niezgodność imprezy
    z umową (m.in. zatajenie niektórych opisów hotelu, czy braki świadczeń
    na miejscu). Korespondecja z biurem już została zakończona, biuro
    proponuje zadośćuczynienie w wysokości kilku 3 procent wycieczki.

    Jakie mam szanse w sądzie, sąd - jak rozumiem - rejonopwy cywilny,
    właściwość - ze względu na adres pozwanego. Czy mogę w takim przypadku
    domagać się sprawy w trybie uproszczonym ze względu na kwotę roszczeń?

    M.