  • 1. Data: 2008-11-20 12:51:46
    Temat: Oznaczenie wymeldowania na dowodzie osobistym
    Od: "Darek" <d...@W...gazeta.pl>

    czesc
    mam do was pytanie. czy jesli ktos ma nowy dowod osobisty (nowy, tzn. wydany w
    2003 roku) i dokonalby wymeldowania, to czy ta informacja (o wymeldowaniu z
    dotychczasowego miejsca) jest jakos zaznaczana na dowodzie osobistym? Kiedys w
    starych "ksiazeczkowych" dowodach osoba z urzedu wbijala pieczatke
    "wymeldowany" (lub cos takiego), natomiast nie wiem, jak to jest teraz.

    CZy jest to jakos znaczone w dowodach osobistych?

    Pozdrawiam
    Darek.

  • 2. Data: 2008-11-20 12:55:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Darek pisze:
> [...]
    > "wymeldowany" (lub cos takiego), natomiast nie wiem, jak to jest teraz.
    >
    > CZy jest to jakos znaczone w dowodach osobistych?

    Trzeba wyrobić nowy dowód osobisty, bez adresu zameldowania. Chyba że
    od razu (14 dni) meldujesz się gdzieś indziej, wtedy już wpisujesz nowy
    adres.

    Teoretycznie masz 14 dni na uaktualnienie swoich danych w DO, więc po
    wymeldowaniu się musisz w ciągu tego czasu złożyć wniosek o wydanie
    nowego dowodu bez starego adresu zameldowania. W praktyce można to sobie
    darować - chyba :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-11-20 21:45:33
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Darek wrote:
> [...]
    > "wymeldowany" (lub cos takiego), natomiast nie wiem, jak to jest teraz.
    >
    > CZy jest to jakos znaczone w dowodach osobistych?

    Jak się wymeldujesz ze stałego adresu i wyrobisz nowy dowód to będziesz
    miał na odwrocie w polu miejsce zameldowania wpisane: BRAK.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski