    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bioharmonizer
    Date: Wed, 23 Aug 2023 00:29:22 +0200
    <uc2chv$3mg$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1hbxb37685ikv$.tsiw5swt3v7a$.dlg@40tude.net>
    <uc2nbi$atv$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <xd1dufedtte4$.1nttbyn6likd4$.dlg@40tude.net>

    W dniu 22.08.2023 o 19:25, J.F pisze:

    > Nie bardzo sobie wyobrazam, jak miałbym to przeprowadzic.

    > Jesli piszesz o praktyce policyjno-prokuratorskiej ... to swietnie

    > Jak je stac, to bedzie z czego/kogo sciągać, i bank tu nie będzie
    > stratny :-)

    > Tzn ... jakby była babcia, co ma emeryture w wysokosci kwoty wolnej od
    > zajęcia, i nabrała kredytów, i zadnego nie spłacała ... to co byście
    > zrobili ?

    > No to do roboty :-)
    > Moja sprawa za stara, Bioharmonizerow juz nie ma, ale garnki, maty i
    > łózka masujące, Bioptron, garnki chyba nadal sie sprzedają.

> [...]

    Art.286 KK [Oszustwo]
    § 1.
    Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do
    niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania,

    podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
    § 2.
    Tej samej karze podlega, kto żąda korzyści majątkowej w zamian za zwrot
    bezprawnie zabranej rzeczy.

    --
    animka