  • Data: 2023-08-24 20:40:08
    Temat: Re: Bioharmonizer
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.08.2023 o 17:08, J.F pisze:
    > Na razie nie ma dowodu, ze sfałszowany.
    > Podpis jest prawdziwy.
    > Emerytka tez mówi, ze podpisała ?

    Ale mamy jeszcze coś takiego, jak fałsz intelektualny. Czy Seniorka
    chciała kupić to urządzenie za 4.000 zł?

    > Ona oszukuje banki. "wyłudza kredyty", chyba tak to się nazywa,
    > nie mając zamiaru spłacać.

    A miała zamiar brać kredyt?

    > Jak konkretna sztuka nie działa, ale ogólnie działa.
    > Jak ten typ wcale nie działa, a nabywcom się wmawia, ze działa - to
    > oszustwo.

    Nie, niezgodność towaru z umową.

    > taa - bez tasmy to powiesz "ale pan podpisal na 4000" ?

    Dlatego innych świadków szukałem.

    > A ciekawe co z tasmą:
    > -"ale pan podpisał 4000"
    > -"no niby oszustwo, ale pan jest jeden ... idz pan do sądu" ?
    >
    > Na ile rozumiem - to wlasnie o tym pisze.
    > Pod jakim zarzutem go zamkneliscie?

    Powoływanie się na wpływy.

    > No bo skoro cena rynkowa 200, i on wziąl 200, to nie mozna mówic
    > o "narażeniu na straty".
    > A usługa jak rozumiem po cenie umownej, jeden moze brac 100, drugi
    > 200, a trzeci 1000.

    Oczywiście, ale nie można kłamać, że może "załatwić" dofinansowanie.

    > Przestałem rozumiec.
    > Po notatce mozecie dzialac operacyjnie, a po zawiadomienu nie?
    > No to powiedzcie zgłaszającemu, ze lepiej bedzie, jak notatkę
    > sporządzicie - ale zacznijcie cos robic.

    Ale wtedy wyskakuje z krzaków Shrek albo Kviat i krzyczy, że Policja nie
    chce zawiadomienia przyjąć. A czasem zawiadomienie jest po prostu bez
    sensu.

    Co to?

    --
    (~) Robert Tomasik