  • Data: 2023-08-25 07:36:25
    Temat: Re: Bioharmonizer
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Aug 2023 20:40:08 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ale mamy jeszcze coś takiego, jak fałsz intelektualny. Czy Seniorka
    > chciała kupić to urządzenie za 4.000 zł?

    > A miała zamiar brać kredyt?

    Ta z tego wyroku - tak. Ale z ratą 13 zl, a nie 130 ..

    > Nie, niezgodność towaru z umową.

    Jak tak podstawowa funkcja nie działa, to IMO - oszustwo

    > Dlatego innych świadków szukałem.

    Jest to jakis sposob, ale swiadkowie beda sobie wzajemnie przeczyc :-(

    > Powoływanie się na wpływy.

    Ale "podejmuje się pośrednictwa w załatwieniu sprawy w zamian za
    korzyść majątkową lub osobistą albo jej obietnicę,"

    a tego jak rozumiem nie było.

    > Oczywiście, ale nie można kłamać, że może "załatwić" dofinansowanie.

    poki nie wezmie za to pieniędzy, to IMO moze.

    Tu co prawda wziął za cos innego, od biedy jest to "korzysc
    majątkowa". Ale jeszcze posrednictwo musi byc..

    > Ale wtedy wyskakuje z krzakĂłw Shrek albo Kviat i krzyczy, Ĺźe Policja nie
    > chce zawiadomienia przyjąć. A czasem zawiadomienie jest po prostu bez
    > sensu.

    Ale co - przeszkadza wam jakos to, ze to jest zawiadomienie?
    A notatka to w sumie na jakiej podstawie? Tez zawiadomienia przeciez

    > Co to?

    No skoro piszesz, ze mozecie podjąc działania operacyjne dla
    harmonizera na podstawie notatki,
    to zrobcie sobie notatke z niewysłania towaru i podejmijcie działania.

    J.