    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bioharmonizer
    Date: Tue, 22 Aug 2023 13:02:17 +0200

    On Mon, 21 Aug 2023 20:33:04 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Twierdzę, że kluczowym jest wykazanie, że żadnego zgodnego oświadczenia
    > nie było. A nie, ze umowa jest nieważna.

    Pewnie sie nie znam, ale skoro jest podpisana umowa, to trzeba ją
    oficjalnie unieważnić, moze byc na podstawie niezgodnosci woli.

    > A jeszcze pamiętasz, o czym na początku pisałem? Przecież oczywistym
    > jest, że w interesie sprzedawcy nie będzie ujawnienie tych list.

    Oczywiscie, i co zrobisz?
    a) poprosisz, a sprzedawca nie, bo nie,
    b) bedziesz nalegał, a sprzedawca nie, bo RODO,
    c) sąd poprosic o wydanie nakazu udostępnienia? A sprzedawca ma
    niszczarkę.
    d) albo nie musi nic niszczyc, bo na liscie są imiona i nazwiska,
    ale nie ma adresu ani pesel. Znajdziecie?

    Ogolnie pieknie ładnie, tylko kto ma to zrobic?
    Policja wpadnie z nakazem rewizji, to moze listy znajdzie.
    Ale babcia tego nie zrobi. Rutkowskiego ma wynając?

    A jak babcia do was/Ciebie przyjdzie, to pomozesz, czy
    "niech pani zlozy pozew do sądu" ?

    > NApisałe również, jak to można rozwiazać. Po 10 latach pewnie mało który
    > świadek z seniorów żyje, a wiarygodności ich zeznań nie wspominając.

    Powiedzmy, ze wpadnie do was babcia 2 tygodnie po pokazie, bo bank jej
    przysłał książeczkę spłat.

    Albo na drugi dzień, bo odkryła jak ją "oszukano".

    J.