  • 61. Data: 2005-01-02 14:01:58
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    Alek wrote:

    (...)
    > Prawdopodobnie dlatego, że oskarżeni spędzili trochę czasu w areszcie i
    > trzeba to jakoś przyklepać. A dziesięciu ludzi i ich rodziny ma zniszczone
    > życie.

    Witam

    Może wartoby też sprawdzić sympatie polityczne tej sędziny. Czy nie
    należy do jakiejś "Ligii Kobiet" na przykład?

    pozdrawiam, Flasher
    --
    http://polbox.com/f/flasher
    Strona dla ludzi myslacych

  • 62. Data: 2005-01-02 15:35:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Alek rzecze:
    [..]
    > wykorzytywanie seksualne 10 mężczyzn. Jej zeznanie to jedyny dowód.

    Tego nie wiesz.
    Z tego co napisali jeden z oskarżonych zaczął sypać.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 63. Data: 2005-01-02 15:46:43
    Od: szpakuu <g...@l...spammer>

    > Składała prawidłowe wnioski a sędzia ex cathedra oddalał?
    > Z powodu takiego sobie widzimisię? Jakoś nie wierzę.

    Idiota ? Obcokrajowiec ? Z Marsa przyleciał ?
    A może sam sędzia i dlatego pali głupa ?
    Cały ten system "wymiaru sprawiedliwości" zdyskredytował się sam.
    90% z nich - ferowanymi przez siebie wyrokami, a pozostałe 10% tym że nie
    umie bądź nie chce się takich kanalii pozbyć.

    "Jakoś nie wierzę." - człowieku - zejdź na ziemię i przyjrzyj się kilku
    sprawom w realnym sądzie (najlepiej gdzieś na prowincji (gdzie zwykle aż
    cuchnie kolesiowskimi i podobnymi wyrokami))
    Opinia o "wymiarze sprawiedliwości" nie wzięła się znikąd.
    Ładne cytaty po łacinie tu już padały - więc jeszcze jeden nie zaszkodzi -
    Vox populi - vox Dei (nawet w starożytnym Rzymie cesarze nie ośmielali się
    go kwestionować).
    --
    g...@l...spammer

  • 64. Data: 2005-01-02 16:12:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał...

    > Tego nie wiesz.
    > Z tego co napisali jeden z oskarżonych zaczął sypać.

    Tego nie zauważyłem, gdzie to znalazłeś?

    Alek

  • 65. Data: 2005-01-02 16:34:03
    Od: Arek <a...@e...net>

    Alek rzecze:
    [..]
    > Tego nie zauważyłem, gdzie to znalazłeś?

    W jednym z artykułów na ten temat było krótkie zdanie, że
    jeden z okarżonych załamał się w areszcie i złożył zeznania.

    Drobny szczegół, a wg mnie bardzo istotny.

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 66. Data: 2005-01-02 18:04:43
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    szpakuu wrote:
    > Cały ten system "wymiaru sprawiedliwości" zdyskredytował się sam.
    > 90% z nich - ferowanymi przez siebie wyrokami, a pozostałe 10% tym że nie
    > umie bądź nie chce się takich kanalii pozbyć.

    bredzisz

    KG

  • 67. Data: 2005-01-02 18:14:15
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Alek wrote:

    > Swobodna ocena dowodów, czyli "sądźta jak chceta".
    > Nie podoba mi się to, zwłaszcza że nie mam zaufania do sądów i sędziów.

    Jakoś nie wyobrażam sobie innego rozwiązania... A że dojście do prawdy
    jest bardzo trudne, o ile nie niemożliwe, to ktoś i w jakiś sposób musi
    rozstrzygnąć.
    A zaufanie do sędziów... Może być z nim różnie, ale jak chcesz je
    zwiększyć? Jeszcze w sytuacji, gdy kilkadziesiąt procent 'klientów'
    wymiaru sprawiedliwości musi wyjść z sądu niezadowolonych...
    Inna sprawa, że może czas zastanowić się nad systemem kształcenia.

    KG

  • 68. Data: 2005-01-02 18:57:05
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    szpakuu napisał(a):

> [...]
    > cuchnie kolesiowskimi i podobnymi wyrokami))
    > Opinia o "wymiarze sprawiedliwości" nie wzięła się znikąd.

    przyglądałem się, nawet mialem kilka razy slyszec od sedziego - że "jego
    wyroków nigdy nie uchylono". A potem już nie mógł tak mówić, hie hie.

    > Ładne cytaty po łacinie tu już padały - więc jeszcze jeden nie zaszkodzi -
    > Vox populi - vox Dei (nawet w starożytnym Rzymie cesarze nie ośmielali się
    > go kwestionować).

    nie rozumiem. mozesz innymi slowami? Wiesz ja idiota i obcokrajowiec.

    Jeśli masz na myśli, że skoro lud uważa że jest źle, to jest źle, to,
    hmmm, dla mnie to nie dowód.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 69. Data: 2005-01-02 19:03:47
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2005 23:30:07 +0100, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > sędziów.

    > Oczywiście, że nie. Myślę po prostu, że im niższy poziom merytoryczny
    > i etyczny urzędników tym bardziej powinni oni być związani precyzyjnymi
    > przepisami. Swobodą można obdarzać kogoś kogo darzy się zaufaniem.

    Zapoznaj się z historią prawa karnego.
    Znajdziesz przykłady niezwykle prezyzyjnych przepisów nie zostawiających
    miejsca na interpretację. Np dokładnie okreslających karę za kradziez
    jednego prosiaka, dwóch prosiaków, trzech prosiaków itd.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 70. Data: 2005-01-02 19:04:44
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A czy byłeś/łaś kiedykolwiek fałszywie oskarżona o molestowanie/gwałt?

    dodaj znęcaanie się nad czzłonkiem rodziny - równie śliska kategoria
    sspraw. Swiadkowie ssami powiazani, zweryfikowac nie sposob - biedne
    sądy ;;)