  • 1. Data: 2003-09-21 10:37:07
    Temat: Bez paszportu do krajów UE?
    Od: "Michał" <b...@W...pl>

    Witam! Czy ktoś posiada wiedzę czy po wstąpieniu w przyszłym roku do UE
    będziemy mogli pojechać np. do niemiec bez paszportu (tylko na dowód). Czy
    może, będziemy czekać na ten przywilej w nieskończoność. Wyrabiać paszport czy
    nie??? oto jet pytanie :-))) Pozdrawiam!!!

  • 2. Data: 2003-09-21 10:55:21
    Temat: Re: Bez paszportu do krajów UE?
    Od: "Miku" <m...@n...interia.pl>

    .pl...
> [...]
    czy
    > nie??? oto jet pytanie :-))) Pozdrawiam!!!
    nie bedziemy mogli dopoki nie wejdzie w zycie uklad z schengen. tzn dopoki
    my nie wprowdzimy szczelnosci granic. kontrole na grnicach bede jeszcze
    jakies 2 do 3 lat po wejsci do uni

  • 3. Data: 2003-09-21 17:06:11
    Od: "gregor" <g...@g...pl>

    ja slyszalem ze na dowod do niemiec to juz mozemy jezdzic....
    ale niestety to nie jest 100% wiadomosc...
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-09-21 17:13:56
    Od: "gregor" <g...@g...pl>

    Polacy będą mogli swobodnie podróżować po Unii Europejskiej od pierwszego
    dnia członkostwa z samymi dowodami osobistymi - powiedzieli w środę polscy
    eksperci w Brukseli. To jedna z korzyści, jakie uzyskają polscy obywatele z
    ogromnych wysiłków, jakie będzie jeszcze musiała podejmować Polska w
    najbliższych latach, żeby wypełnić zobowiązania zaciągnięte wobec Unii w
    zakresie kontroli granic i walki ze zorganizowaną przestępczością.

    http://www.polskiejutro.com/art/n.php?p=1197

  • 5. Data: 2003-09-21 17:32:26
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Miku" <m...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > my nie wprowdzimy szczelnosci granic. kontrole na grnicach bede jeszcze

    slyszalem podobnie, tyle, ze podobno Polski to nie dotyczy poniewaz my nie
    podpisalismy traktatu z Schengen. tak wiec do UE bedziemy jezdzili tak jak
    dotad. chcialbym sie mylic

  • 6. Data: 2003-09-22 08:50:00
    Od: "RS" <r...@i...net.pl>

    Bzdury !!

    Po pierwsze ...dopoki nie bedziemy w schengen to nawet jesli puszcza nas
    gdzies na dowod to i tak paszport trzeba miec.
    Po drugie do niemiec na dowod mozna teraz wjechac ale tylko w strefie
    przygranicznej.. Jesli zapuscimy sie dalej moga nas zgarnac.
    Po trzecie nawet jak bedziemy w schengen to i tak mysle ze kazdy z nas
    kiedykolwiek bedzie chial sie rozwinac i wyjechac gdzies po za ta zapuziala
    europe (ja przynajmniej sobie bez tego zycia nie wyobrazam) wiec paszport
    tak czy inaczej bedzie potrzebny..

    A co Ci politycy wygaduja to juz inna sprawa

  • 7. Data: 2003-09-22 10:55:55
    Od: "Kathrin" <k...@g...pl>

    "gregor" schrieb im Newsbeitrag
    > ja slyszalem ze na dowod do niemiec to juz mozemy jezdzic....
    > ale niestety to nie jest 100% wiadomosc...

    jezeli mieszkasz w miejscowosci przygranicznej i do takiej tez sie wybierasz
    w Niemczech

    Pozdrawiam
    Kathrin78

  • 8. Data: 2003-09-22 13:21:34
    Temat: Odp: Bez paszportu do krajów UE?
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik RS <r...@i...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bkmcv0$814$...@s...man.poznan.pl...

> [...]
    > tak czy inaczej bedzie potrzebny..
    >
    > A co Ci politycy wygaduja to juz inna sprawa

    Tak, swobodny przeplyw przez granice obejmie nas dopiero za jakies 3 - 4
    lata (jesli). Zreszta
    po czesci to konsekwencja naszych warunkow.

    pozdrawiam
    mdr