  • Data: 2003-06-18 12:13:53
    Temat: Re: Bank PKO SA
    Od: "mSet" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chłopie, olej ten bank min jeszcze za daleko się z nim nie związałem.
    Oni wyprawiają tam jaja z klientami, aż nie chce mi się opisywać,
    Wystarczy poszukać na innych forach. Nie ładuj się też czasem w
    CitiBank - to najgorsze ścierwo na polskim rynku bankowym. Opisywali ten
    bank w prasie wiele razy jak naciąga klientów przy kredytach, jak
    spisują umowy i nie informują klientów o ukrytych opłatach. O nich można
    z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że to złodzieje!

    --
    mSet