1. Data: 2003-06-18 08:26:39
Temat:Bank PKO SA
Od:"Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam zapytanie, cóż mogę zrobić, na jakie przepisy się powołać, aby
wyegzekwować odpowiedź pisemną od Banku, w związku z tym, iż:
- w grudniu 2002 roku połączyli moje konto z kontem, na które spłacam
kredyt, w wyniku czego rata kredytowa jest ściągana z konta, o czym do
dzisiaj pisemnie nie poinformowali mnie, nie dostałam żadnego stosownego
zawiadomienia,
- w marcu 2003 roku bankowcy odwiedzili mnie w domu, tłumacząc się tym, iż
mam niedopłatę kredytu 50 zł,
- po tej wizycie wysłałam faks, z prośbą o pisemne potwierdzenie połączenia
obu kont, potwierdzenie wpłat dokonywanych z mojego konta /nie złożyłam
dyspozycji przelewu, a sytuacja ta ma miejsce z uwagi na połączeniu obu
kont, czego potwierdzenia nie mam/,
- dzisiaj mamy czerwiec, a ja nie mam pewności, czy może któryś z
pracowników czegoś nie mataczy, i po okresie spłaty kredytu, okaże się, że
nadal mam kredyt do spłacenia + odsetki, za niekompetencje któregoś z
pracowników.
Dziwię się, że Bank PKO S.A. tak postępuje.
Zamierzam wysłał w tej chwili pismo listem poleconym, i byłabym wdzięczna,
gdybyście mogli mi podać jakieś stosowne paragrafy, na które mogłabym się
powołać.

Pozdrawiam
Aurore

"Dajemy kredyt odważnym, nie dużym. I tylko tacy dostają u nas kredyt." -
hasło reklamowe, które ubawiło mnie setnie, nigdy więcej takich gwoździ do
trumny.

2. Data: 2003-06-18 11:06:53
Temat:Re: Bank PKO SA
Od:"Tom" <...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyegzekwować odpowiedź pisemną od Banku, w związku z tym, iż:
> - w grudniu 2002 roku połączyli moje konto z kontem, na które spłacam
czyli z osobnego ROR-u i konta kredytowego zrobili kredyt w ROR? Nie
rozumiem. Miałaś dwa numery rachunków a teraz masz jeden? Mogłabyś uściślić
na czym polegało to połączenie konta? Połączenie konta depozytowego z
kredytowym wydaję mi się tak absurdalne, że aż niepradopodobne.

Wydaje mi się generalnie, że bank potrącał sobie wymagalną ratę kredytową.
Jednak o potrąceniu należy poinformować (złożyć oświadczenie).

burenezo

3. Data: 2003-06-18 12:13:53
Od:"mSet" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłopie, olej ten bank min jeszcze za daleko się z nim nie związałem.
Oni wyprawiają tam jaja z klientami, aż nie chce mi się opisywać,
Wystarczy poszukać na innych forach. Nie ładuj się też czasem w
CitiBank - to najgorsze ścierwo na polskim rynku bankowym. Opisywali ten
bank w prasie wiele razy jak naciąga klientów przy kredytach, jak
spisują umowy i nie informują klientów o ukrytych opłatach. O nich można
z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że to złodzieje!

--
mSet

4. Data: 2003-06-18 12:33:45
Temat:Odp: Bank PKO SA
Od:"xmarcel" <x...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi Ci o bank PeKaO S.A czy PKO BP S.A ??
pytam z ciekawosci, bo w jednym z nich mam konto

5. Data: 2003-06-18 16:00:52
Od:"Wojciech" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kredyt, w wyniku czego rata kredytowa jest ściągana z konta, o czym do
> dzisiaj pisemnie nie poinformowali mnie, nie dostałam żadnego stosownego

jeśli nie wyraziłaś zgody na taki manewr to nie mieli prawa do ściągania
żadnych pieniędzy ale nawet do połączenia kont.

> - w marcu 2003 roku bankowcy odwiedzili mnie w domu, tłumacząc się tym, iż
> mam niedopłatę kredytu 50 zł,

Jeśli nie wyraziłaś zgody na wizytę pracowników banku w swoim mieszkaniu to
nie miałaś obowiązku wpuszczać ich za próg ani z nimi rozmawiać.

> [...]
> pracowników czegoś nie mataczy, i po okresie spłaty kredytu, okaże się, że
> nadal mam kredyt do spłacenia + odsetki, za niekompetencje któregoś z

Całkiem prawdopodobne. Nagle po 5 latach możesz dostac nakaz zapłaty z sądu
jak to często bywa.

Sensownej porady udzieli Ci tylko ta firma www.consulto.pl

Pozdrawiam

Wojtek

6. Data: 2003-06-18 16:58:33
Od:Rajmund Sykulski <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mSet napisał(a):

> Chłopie, olej ten bank min jeszcze za daleko się z nim nie zwišzałem.
> Oni wyprawiajš tam jaja z klientami, aż nie chce mi się opisywać,
> Wystarczy poszukać na innych forach. Nie ładuj się też czasem w
> CitiBank - to najgorsze ścierwo na polskim rynku bankowym. Opisywali ten
> bank w prasie wiele razy jak nacišga klientów przy kredytach, jak
> spisujš umowy i nie informujš klientów o ukrytych opłatach. O nich można
> z całš odpowiedzialnościš powiedzieć, że to złodzieje!
>
> --
> mSet

A czy mozesz podpowiedziec z jakiego banku mozna ze spokojem brac kredyt
pozdrawiam
rajusan

7. Data: 2003-06-18 19:48:49
Od:"Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tom" napisał w wiadomości:

> [...]
> na czym polegało to połączenie konta? Połączenie konta depozytowego z
> kredytowym wydaję mi się tak absurdalne, że aż niepradopodobne.

Mam Eurokonto / na które wpływa wynagrodzenie za pracę/ i nr rachunku
bankowego, na ktory wplacalam do grudnia raty kredytu. Jak mi wytłumaczyli
ustnie połączyli konta, stąd raty za kredyt są ściagane z konta, a jedynym
potwierdzeniem jest dla mnie wyciąg bankowy. Dla mnie też niedorzeczność,
zwłaszcza, że mimo próśb, faksu nikt nie potwierdził mi tego pisemnie.

> Wydaje mi się generalnie, że bank potrącał sobie wymagalną ratę kredytową.
> Jednak o potrąceniu należy poinformować (złożyć oświadczenie).
>
> burenezo

Pozdrawiam,
Aurore

8. Data: 2003-06-18 19:49:40
Od:"Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xmarcel" napisał w wiadomości
> chodzi Ci o bank PeKaO S.A czy PKO BP S.A ??
> pytam z ciekawosci, bo w jednym z nich mam konto
> pozdrawiam

PeKaO S.A.

Pozdrawiam,
Aurore

9. Data: 2003-06-18 19:52:35
Od:"Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech" napisał:

> jeśli nie wyraziłaś zgody na taki manewr to nie mieli prawa do ściągania
> żadnych pieniędzy ale nawet do połączenia kont.

Nie, nie wyraziłam zgody :( nikt mnie też o tym pisemnie nie poinformował.

> Jeśli nie wyraziłaś zgody na wizytę pracowników banku w swoim mieszkaniu
> nie miałaś obowiązku wpuszczać ich za próg ani z nimi rozmawiać.

Wpuściłam, ale byłam przeogromnie zdziwiona. Szkoda tylko, że do dziś nic
pozytywnego nie wyniknęło w kwestii wyjaśnienia sprawy kredytu i pisemnego
potwierdzenia.

> Całkiem prawdopodobne. Nagle po 5 latach możesz dostac nakaz zapłaty z
sądu
> jak to często bywa.

> Sensownej porady udzieli Ci tylko ta firma www.consulto.pl

Dziękuję Tobie i wszystkim innym za odpowiedzi.

> Pozdrawiam
>
> Wojtek

Pozdrawiam,
Aurore

10. Data: 2003-06-19 15:50:43
Od:"Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potwierdzeniem jest dla mnie wyciąg bankowy. Dla mnie też niedorzeczność,
> zwłaszcza, że mimo próśb, faksu nikt nie potwierdził mi tego pisemnie.

To ciekawe, bo ja jestem w identycznej sytuacji, tylko że nikt mi łączył
Eurokonta z kontem d oonsługi kredytu. Teraz po prostu co miesiac przelewam
pieniądze z ROR na to konto kredytowe i wszystko kontroluję.
Ja bym się nie zgodził na połaczenie tych dwóch kont. Powiedz, że chcesz
mieć dwa konta i tyle!

Wydaje się... dziewczyno, możesz się obudzić z ręką w nocniku. Tu nie ma
wydaje się, musisz mieć czarno na białym

--
Przyjazny Andrzej
ICQ: 175468603