  • 1. Data: 2003-06-18 08:26:39
    Temat: Bank PKO SA
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam.
    Mam zapytanie, cóż mogę zrobić, na jakie przepisy się powołać, aby
    wyegzekwować odpowiedź pisemną od Banku, w związku z tym, iż:
    - w grudniu 2002 roku połączyli moje konto z kontem, na które spłacam
    kredyt, w wyniku czego rata kredytowa jest ściągana z konta, o czym do
    dzisiaj pisemnie nie poinformowali mnie, nie dostałam żadnego stosownego
    zawiadomienia,
    - w marcu 2003 roku bankowcy odwiedzili mnie w domu, tłumacząc się tym, iż
    mam niedopłatę kredytu 50 zł,
    - po tej wizycie wysłałam faks, z prośbą o pisemne potwierdzenie połączenia
    obu kont, potwierdzenie wpłat dokonywanych z mojego konta /nie złożyłam
    dyspozycji przelewu, a sytuacja ta ma miejsce z uwagi na połączeniu obu
    kont, czego potwierdzenia nie mam/,
    - dzisiaj mamy czerwiec, a ja nie mam pewności, czy może któryś z
    pracowników czegoś nie mataczy, i po okresie spłaty kredytu, okaże się, że
    nadal mam kredyt do spłacenia + odsetki, za niekompetencje któregoś z
    pracowników.
    Dziwię się, że Bank PKO S.A. tak postępuje.
    Zamierzam wysłał w tej chwili pismo listem poleconym, i byłabym wdzięczna,
    gdybyście mogli mi podać jakieś stosowne paragrafy, na które mogłabym się
    powołać.

    Pozdrawiam
    Aurore

    "Dajemy kredyt odważnym, nie dużym. I tylko tacy dostają u nas kredyt." -
    hasło reklamowe, które ubawiło mnie setnie, nigdy więcej takich gwoździ do
    trumny.

  • 2. Data: 2003-06-18 11:06:53
    Temat: Re: Bank PKO SA
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyegzekwować odpowiedź pisemną od Banku, w związku z tym, iż:
    > - w grudniu 2002 roku połączyli moje konto z kontem, na które spłacam
    czyli z osobnego ROR-u i konta kredytowego zrobili kredyt w ROR? Nie
    rozumiem. Miałaś dwa numery rachunków a teraz masz jeden? Mogłabyś uściślić
    na czym polegało to połączenie konta? Połączenie konta depozytowego z
    kredytowym wydaję mi się tak absurdalne, że aż niepradopodobne.

    Wydaje mi się generalnie, że bank potrącał sobie wymagalną ratę kredytową.
    Jednak o potrąceniu należy poinformować (złożyć oświadczenie).

    burenezo

  • 3. Data: 2003-06-18 12:13:53
    Od: "mSet" <m...@w...pl>

    Chłopie, olej ten bank min jeszcze za daleko się z nim nie związałem.
    Oni wyprawiają tam jaja z klientami, aż nie chce mi się opisywać,
    Wystarczy poszukać na innych forach. Nie ładuj się też czasem w
    CitiBank - to najgorsze ścierwo na polskim rynku bankowym. Opisywali ten
    bank w prasie wiele razy jak naciąga klientów przy kredytach, jak
    spisują umowy i nie informują klientów o ukrytych opłatach. O nich można
    z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że to złodzieje!

    --
    mSet

  • 4. Data: 2003-06-18 12:33:45
    Temat: Odp: Bank PKO SA
    Od: "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl>

    chodzi Ci o bank PeKaO S.A czy PKO BP S.A ??
    pytam z ciekawosci, bo w jednym z nich mam konto
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-06-18 16:00:52
    Od: "Wojciech" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > kredyt, w wyniku czego rata kredytowa jest ściągana z konta, o czym do
    > dzisiaj pisemnie nie poinformowali mnie, nie dostałam żadnego stosownego

    jeśli nie wyraziłaś zgody na taki manewr to nie mieli prawa do ściągania
    żadnych pieniędzy ale nawet do połączenia kont.

    > - w marcu 2003 roku bankowcy odwiedzili mnie w domu, tłumacząc się tym, iż
    > mam niedopłatę kredytu 50 zł,

    Jeśli nie wyraziłaś zgody na wizytę pracowników banku w swoim mieszkaniu to
    nie miałaś obowiązku wpuszczać ich za próg ani z nimi rozmawiać.

> [...]
    > pracowników czegoś nie mataczy, i po okresie spłaty kredytu, okaże się, że
    > nadal mam kredyt do spłacenia + odsetki, za niekompetencje któregoś z

    Całkiem prawdopodobne. Nagle po 5 latach możesz dostac nakaz zapłaty z sądu
    jak to często bywa.

    Sensownej porady udzieli Ci tylko ta firma www.consulto.pl

    Pozdrawiam

    Wojtek

  • 6. Data: 2003-06-18 16:58:33
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    mSet napisał(a):

    > Chłopie, olej ten bank min jeszcze za daleko się z nim nie zwišzałem.
    > Oni wyprawiajš tam jaja z klientami, aż nie chce mi się opisywać,
    > Wystarczy poszukać na innych forach. Nie ładuj się też czasem w
    > CitiBank - to najgorsze ścierwo na polskim rynku bankowym. Opisywali ten
    > bank w prasie wiele razy jak nacišga klientów przy kredytach, jak
    > spisujš umowy i nie informujš klientów o ukrytych opłatach. O nich można
    > z całš odpowiedzialnościš powiedzieć, że to złodzieje!
    >
    > --
    > mSet

    A czy mozesz podpowiedziec z jakiego banku mozna ze spokojem brac kredyt
    pozdrawiam
    rajusan

  • 7. Data: 2003-06-18 19:48:49
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Tom" napisał w wiadomości:

> [...]
    > na czym polegało to połączenie konta? Połączenie konta depozytowego z
    > kredytowym wydaję mi się tak absurdalne, że aż niepradopodobne.

    Mam Eurokonto / na które wpływa wynagrodzenie za pracę/ i nr rachunku
    bankowego, na ktory wplacalam do grudnia raty kredytu. Jak mi wytłumaczyli
    ustnie połączyli konta, stąd raty za kredyt są ściagane z konta, a jedynym
    potwierdzeniem jest dla mnie wyciąg bankowy. Dla mnie też niedorzeczność,
    zwłaszcza, że mimo próśb, faksu nikt nie potwierdził mi tego pisemnie.

    > Wydaje mi się generalnie, że bank potrącał sobie wymagalną ratę kredytową.
    > Jednak o potrąceniu należy poinformować (złożyć oświadczenie).
    >
    > burenezo

    Pozdrawiam,
    Aurore

  • 8. Data: 2003-06-18 19:49:40
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Użytkownik "xmarcel" napisał w wiadomości
    > chodzi Ci o bank PeKaO S.A czy PKO BP S.A ??
    > pytam z ciekawosci, bo w jednym z nich mam konto
    > pozdrawiam

    PeKaO S.A.

    Pozdrawiam,
    Aurore

  • 9. Data: 2003-06-18 19:52:35
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech" napisał:

    > jeśli nie wyraziłaś zgody na taki manewr to nie mieli prawa do ściągania
    > żadnych pieniędzy ale nawet do połączenia kont.

    Nie, nie wyraziłam zgody :( nikt mnie też o tym pisemnie nie poinformował.

    > Jeśli nie wyraziłaś zgody na wizytę pracowników banku w swoim mieszkaniu
    > nie miałaś obowiązku wpuszczać ich za próg ani z nimi rozmawiać.

    Wpuściłam, ale byłam przeogromnie zdziwiona. Szkoda tylko, że do dziś nic
    pozytywnego nie wyniknęło w kwestii wyjaśnienia sprawy kredytu i pisemnego
    potwierdzenia.

    > Całkiem prawdopodobne. Nagle po 5 latach możesz dostac nakaz zapłaty z
    sądu
    > jak to często bywa.

    > Sensownej porady udzieli Ci tylko ta firma www.consulto.pl

    Dziękuję Tobie i wszystkim innym za odpowiedzi.

    > Pozdrawiam
    >
    > Wojtek

    Pozdrawiam,
    Aurore

  • 10. Data: 2003-06-19 15:50:43
    Od: "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl>

> [...]
    > potwierdzeniem jest dla mnie wyciąg bankowy. Dla mnie też niedorzeczność,
    > zwłaszcza, że mimo próśb, faksu nikt nie potwierdził mi tego pisemnie.

    To ciekawe, bo ja jestem w identycznej sytuacji, tylko że nikt mi łączył
    Eurokonta z kontem d oonsługi kredytu. Teraz po prostu co miesiac przelewam
    pieniądze z ROR na to konto kredytowe i wszystko kontroluję.
    Ja bym się nie zgodził na połaczenie tych dwóch kont. Powiedz, że chcesz
    mieć dwa konta i tyle!

    Wydaje się... dziewczyno, możesz się obudzić z ręką w nocniku. Tu nie ma
    wydaje się, musisz mieć czarno na białym

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603