  • 451. Data: 2021-03-19 08:11:13
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:60543973$0$559$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 18.03.2021 o 20:22, J.F. pisze:

    >Albo na odwrót. NIe ma zwyczaju to nie ma dowodu:P

    U nich w zasadzie "nigdy nie bylo".
    Ponoc gdzies tam w II WS, no i jak widac - w latach 2006-10.

    Ponoc obywatele uwazaja, ze jak policja chce ich identyfikowac, to
    musi sie sama o to postarac - im bez dowodow dobrze ...

    >Obstawiam to drugie. Trzeba by się też zastanowić jak bardzo
    >terrorystom te dowody przeszkadzały;)

    Pewnie na poczatku niewiele, ale z czasem troche by pomoglo.
    A jak im sie znany terrorysta zatrudni jako ochroniarz na lotnisku ?

    No i zobacz u nas - ten dowod co chwila potrzebny - w banku, w
    bibliotece, kupujac telefon ... potrzebny, czy "przydaje sie" ?
    A oni zyja bez.

    >No i jakoś sobie dają radę.

    Dodaj jeszcze takie modne dawniej joyride, czyli kradziez samochodu
    celem krotkiej przejazdzki.
    Teraz chyba ustalo, bo samochodu byle kto nie odpali.

    A teraz
    https://www.autoexpress.co.uk/features/353625/why-st
    olen-cars-are-big-business-uk

    na to akurat dowody nie pomoga, ale ... kazdy ma taka policje, na jaka
    zasluzyl ? :-)

    J.

  • 452. Data: 2021-03-19 11:05:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Mar 2021 16:12:38 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > MO rozwiązano w 1991 roku, więc trudno, by legitymowało kogokolwiek w
    > 2019 roku.

    To smutne, że tak bezwzględnie odcinasz się od tradycji; co by na to
    powiedział Generał.
    Jeśli chodzi o współczesność, nazwa formacji nie może przeszkodzić genius
    loci, który opiekuje się każdą komendą, przez wyznawców religii ZOMO pisaną
    zazwyczaj od wielkiej litery.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 453. Data: 2021-03-19 13:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Dlatego robert optuje za podaniem po prostu zmyślonego powodu.

    Jezeli dobrze zrozumiałem to obecnie Robert mowi tak:
    - nie jestesmy w stanie nagrywac wszystkiego wszedzie a zawsze jest
    jakas mozliwosc ze coś sie w okolicy stanie wiec mozemy zawsze
    legitymowac po to zeby ustalic dane swiadka i w raize czego wyciagnac
    film z jego komórki.
    No przeciez to jest jasne i klarowne! ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 454. Data: 2021-03-19 14:06:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 19 Mar 2021 12:59:47 GMT, Budzik napisał(a):

    > Jezeli dobrze zrozumiałem to obecnie Robert mowi tak:
    > - nie jestesmy w stanie nagrywac wszystkiego wszedzie

    Jak mają cokolwiek nagrać, skoro nie mają naładowanych akumulatorów?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 455. Data: 2021-03-19 14:33:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-19 o 14:06, Olin pisze:

    > Jak mają cokolwiek nagrać, skoro nie mają naładowanych akumulatorów?

    Przeciez ten Robert to już minimum 10 lat jest na emeryturze (jeśli w
    ogóle był policjantem, bo kiedyś pisał, że jest radcą prawnym).

    --
    animka

  • 456. Data: 2021-03-19 17:15:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.03.2021 o 13:59, Budzik pisze:
> [...]
    > film z jego komórki.
    > No przeciez to jest jasne i klarowne! ;-D

    To chyba tylko dla Ciebie. Gdzie ja pisałem o legitymowaniu w celu
    wyciągania jakiś nagrań z komórki?

    --
    Robert Tomasik

  • 457. Data: 2021-03-19 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > Jak mają cokolwiek nagrać, skoro nie mają naładowanych akumulatorów?

    No własnie.
    dlatego wiedza ze nie nagraja.
    Jakie to proste!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 459. Data: 2021-03-19 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To chyba tylko dla Ciebie. Gdzie ja pisałem o legitymowaniu w celu
    > wyciągania jakiś nagrań z komórki?

    Ale jaja...
    Teraz nie wiem czy ty na serio pytasz czy to jakis kolejny etap
    robienia sobie żartów z rozmowcy.
    Nawet cie dopytywałem czy obywatel ma obowiazek udostepnic takie
    nagranie.

    Serio nie pisałes ze pierwsze co kazesz to legitymowac tych co
    nagrywaja? wow...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 460. Data: 2021-03-19 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Mam pomysła - zamknąć w kocioł kościoły i sprawdzać każdego po
    > kolei wychodzącego. Na końcu księży.

    I to jest mysl.
    W koncu ludzie chodza do koscioła takze sie wyspowiadac.
    A skoro tak to znaczy ze maja coś na sumieniu!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 458. Data: 2021-03-19 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jakby tak było, to by legitymowali tylko tych podobnych, a tak
    > legitymują przesiewowo licząc na to, że raz na iluś się trafi
    > poszukiwany.

    I zupełnie, absolutnie przypadkowo to legitymowanie odbywa sie na
    antyrzadowych protestach.
    Robert, to przykre ze traktujesz swoich rozmowców jak debili.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,